جهاددانشگاهی غرفه برتر نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد
کد خبر: 3789919
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

جهاددانشگاهی غرفه برتر نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد

گروه دانشگاه ــ در آئین پایانی نمایشگاه ملی دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از غرفه جهاددانشگاهی به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه تقدیر شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سه‌شنبه، ۲۳ بهمن‌ماه با حضور علی عبداللهی، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح و بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
در این نمایشگاه جهاددانشگاهی به ارائه آخرین دستاورد‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی پرداخت که براساس ارزیابی انجام شده، غرفه جهاددانشگاهی توانسته است به دلیل حضور مناسب و هنرمندانه و اهتمام به بازنمایی مناسب دستاورد‌ها در بین دستگاه‌های کشوری عنوان «غرفه برتر» این دوره از نمایشگاه را کسب کند.
نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۱۲ بهمن‌ماه با حضور ۴۵ دستگاه در فضایی به وسعت ۷۰ هزار مترمربع برپا شده بود و بالغ بر یک‌هزار دستاورد از بخش‌های مختلف کشور در محل باغ موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد. همچنین در لوح جداگانه‌ای از سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد‌دانشگاهی و دست‌اندرکاران غرفه جهاددانشگاهی، به پاس هماهنگی، پاسخگویی، حضور منظم و تشریح شایسته دستاورد‌ها و فعالیت‌ها تشکر و قدردانی شد.
جهاد دانشگاهی غرفه برتر نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد
انتهای پیام
captcha