جوانان حافظ فرهنگ دینی و قرآنی کشور باشند
کد خبر: 3789946
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

جوانان حافظ فرهنگ دینی و قرآنی کشور باشند

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: جوانان با تاسی از خون شهدا باید حافظ فرهنگ دینی و قرآنی کشور باشند چرا که دشمنان برای زدودن فرنگ دینی از کشور در تلاش هستند.

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ظهر امروز چهارشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در مراسم یادواره شهدای روستای اردجین خرم‌دره با تأکید بر اینکه امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون از خودگذشتگی و خون شهداست، اظهار کرد: شهدای ما برای حفظ انقلاب و دفاع از کیان وطن و اسلام تا آخرین قطره خون خود را تقدیم کردند.
وی با اشاره به ضرورت تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا، ادامه داد: برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند گامی موثر در راستای تقدیر از شهدا و تداوم راه آنها باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی یکی از نعماتی است که خداوند به کشور ارزانی داشته، ادامه داد: قبل از انقلاب نوکری سردمداران ما برای آمریکا به حدی بود که حتی زیر گرفتن سگ آمریکا در کشورمان دارای مجازات بود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج ) با تاکید بر اینکه شاه مملکت بدون اجازه آمریکا هیچ اقدامی نمی،توانست انجام دهد، تصریح کرد: در عرصه سیاسی تمام تصمیمات کشور توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گرفته می‌شد.
وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها کشور ما را به یک کشور مصرف کننده در حوزه اقتصادی تبدیل کرده بودند، ببان کرد: در حوزه فرهنگی نیز با راه‌اندازی مراکز فساد در نقاط مختلف کشور تمام تلاش کشورهای غربی برای زدودن چهره اسلامی از کشورمان بود.
سردار کرمی با بیان اینکه در شرایطی که کشور با اوضاع بسیار نامطلوب گذران دوران می‌کرد امام خمینی (ره) علیه حکومت ستمشاهی قیام کرد، ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب برای به ثمر رسیدن نشستن درخت انقلاب تلاش بسیاری حتی در دوران تبعید انجام داد و بارها به رژیم شاهی اعلام نمود که به هیچ وجه دست از مبارزه با ظلم و کفر بر نخواهد داشت.
این مسئول با تاکید بر اینکه به برکت رهبری امام و ولایت پذیری مردم انقلاب در کشور ما به ثمر نشست، ادامه داد: قدرت مردم و حدی به اوج خود رسید که آمریکا و امسال آمریکا دیگر در کشور حرفی برای گفتن نداشتند.
وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران ادامه غدیر و نهضت سرخ عاشوراست، بیان‌ کرد: این انقلاب باعث بیداری مسلمانان بسیاری در سرتاسر جهان شد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان برای نابودی کشورمان از همان روزهای اول انقلاب به ترور و کودتا روی آوردند، افزود: جنگ تحمیلی از دیگر حربه‌های دشمنان بود که علیه کشورمان  به کار بستند.
وی با تاکید بر اینکه در سایه ولایت‌پذیری رزمندگان ما هشت سال جانانه در مقابل دشمنان ایستادند، بیان کرد: در این جنگ رزمندگان دلیر اسلام چنان درس عبرتی به ابرقدرت‌ها دادند که دیگر هیچگاه هوس نفوذ به مرزهای کشور را نکنند.
وی با تأکید بر اینکه در دوران جنگ مرزهای جغرافیایی ما در خطر بود، عنوان کرد: در برهه فعلی نیز دشمن مرزهای اعتقادی و دینی ما را نشانه گرفته است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) عنوان کرد: دشمن در تلاش است که جوانان را از هویت دینی، اسلامی و اعتقادی به دور کند.
این مسئول با تاکید بر اینکه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان هوشیاری ملت ایران را می‌طلبد، ادامه داد: جوانان امروز به تاسی از شهدا باید در پاسداری از فرهنگ انقلابی اسلامی و قرآنی سهیم باشند.
انتهای پیام
captcha