بازخورد برنامه های خانه هنرمندان کرمان در بازه زمانی دو ساله
کد خبر: 3789980
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳
فدایی تاکید کرد:

بازخورد برنامه های خانه هنرمندان کرمان در بازه زمانی دو ساله

گروه فرهنگی - استاندار کرمان بر بازخورد برنامه های مقدماتی و تأثیرگذار خانه هنرمندان استان در بازه زمانی دو ساله در جامعه تاکید کرد و گفت: در برنامه های مقدماتی خانه هنرمندان استان کرمان به مسائلی همچون نتایج برنامه ها در ارتقاء فرهنگ و نشاط جامعه، توزیع متوازن در استان کرمان، استفاده از ظرفیت جوانان علاقه‌مند به فرهنگ و هنر استان بیش‌ازپیش توجه شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، دکتر محمدجواد فدائی، استاندار کرمان دیروز چهارشنبه، 24 بهمن در دیدار اعضای کمیته راهبردی شورای عالی خانه هنرمندان استان با تاکید بر منافع مشترک دولت و هنرمندان در ارتقاء فرهنگ و نشاط اجتماعی، افزود: اگر دولت زمینه حضور و فعالیت بیشتر هنرمندان را در جامعه ایجاد کند، قطعا نتیجه آن را در ارتقا فرهنگ و نشاط اجتماعی مشاهده خواهد کرد.
وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این دیدار، یادآورشد: برخی از مسائل مطروحه، که با اختلاف نظراتی همراه است، مسائل داخلی خانه هنرمندان بوده که نیاز به برپایی جلسات هماهنگی درون سازمانی است اما آنچه به استان کرمان مربوط می‌شود، لازم می‌دانیم همکاری متقابلی بین دولت و خانه هنرمندان در استان کرمان داشته باشیم.
استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جلساتی با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مسائل و مشکلات اولویت دار استان کرمان، تصریح کرد: شاید از نظر خانه هنرمندان برپایی اپرای منظومه خواجوی کرمانی و ارکستر سمفونیک در استان ضرورت نداشته باشد اما باید در بحث های فرهنگی و هنری استان قدم‌هایی برداشته می شد.
فدائی با تاکید بر ارائه برنامه های مقدماتی دوساله خانه هنرمندان استان، اظهارکرد: انتظار می‌رود در برنامه‌های مقدماتی خانه هنرمندان استان کرمان به مسائلی همچون نتایج برنامه‌ها در ارتقای فرهنگ و نشاط جامعه، توزیع متوازن در استان کرمان، استفاده از ظرفیت جوانان علاقه‌مند به فرهنگ و هنر کرمان بیش‌ازپیش توجه شود.
وی بابیان اینکه معمولا تصمیم‌ها و برنامه‌ها در کشور دارای سیستم نیست و بستگی به سلیقه افراد دارد تصریح کرد: برنامه‌های دولت در استان کرمان در حوزه‌های مختلف دارای زمانبدی دو ساله (تا پایان دولت دوازدهم) است و باید نتایج و ثمرات آن در جامعه دیده شود.
استاندار کرمان ارتقاء فرهنگ و نشاط جامعه را از نیازهای استان کرمان بیان کرد و گفت: برگزاری تئاترهای خیابانی از حکایت‌های گلستان سعدی که در دستور کار قرار دارد می‌تواند بر اصلاح فرهنگ و ارتقا نشاط در جامعه تأثیرگذار باشد
انتهای پیام

captcha