50 خانه مددجویان کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد
کد خبر: 3790008
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

50 خانه مددجویان کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

گروه اجتماعی - 50 خانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از سروابط عمومی سپاه استان، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان 24 بهمن‌ماه در این آیین اظهار کرد: در راستای کمک به محرومیت زدایی، ساخت 800 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری به سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) واگذار شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان افزود: با تلاش همه جانبه و تعامل خوبی که کمیته امداد با سپاه استان چهارمحال و بختیاری داشت، تا کنون 250 زمین تحویل سپاه شده و از روز تحویل ساخت و ساز شروع و امروز 50 خانه تکمیل و تحویل مددجویان شد.
سردار اکبری ادامه داد: هزینه ساخت این 50 واحد مسکونی 2میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که مابقی ساختمان‌ها نیز تا پایان سال آینده تکمیل و تحویل خواهد شد.
امروز همزمان با افتتاح 50 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان، کلید دو خانه به صورت نمادین در روستای کَتَک از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد تحویل مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شد.
انتهای پیام

 

captcha