بازدید ۱۴ هزار دانش‌آموز کردستانی از یادمان‌های دفاع مقدس
کد خبر: 3790014
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

بازدید ۱۴ هزار دانش‌آموز کردستانی از یادمان‌های دفاع مقدس

گروه سیاسی- مسئول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان گفت: در اجرای برنامه‌ فرهنگی و تربیتی راهیان نور، ۱۴ هزار نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه کردستان با شرکت در اردوی یک روزه از یادمان‌های دفاع مقدس استان بازدید کردند.

محمدمیکاییل احمدی، مسئول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به منظور آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه استان با فرهنگ ایثار و شهادت و در جهت ایجاد تحکیم در پیوند عاطفی و روانی دانش‌آموزان با شهدای گرانقدر، اردوهای یک روزه به صورت درون شهری و مدرسه محور همزمان با آغاز جشن های چهل سالگی انقلاب برگزار شد.
وی افزود: در این برنامه تعداد ۱۴ هزار نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول نواحی یک و دو سنندج و شهرستان‌های مریوان و بانه از تاریخ ۱۳ الی ۲۴ بهمن ۹۷ به یادمان‌های دفاع مقدس در شهرهای سنندج، مریوان و بانه اعزام و از این اماکن بازدید کردند.
احمدی با بیان اینکه این برنامه فرهنگی و تربیتی با همکاری سپاه بیت‌المقدس کردستان و آموزش و پرورش استان برگزار شد، عنوان کرد: علاوه بر بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس، در مسیر نیز برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان اجرا و مدیران و مربیان مدارس نیز دانش‌آموزان را همراهی کردند.
مسئول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بیان کرد: در سال‌های گذشته بخش اعظمی از دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان در حرکتی پر شور به یادمان‌های دفاع مقدس در شمال غرب، غرب و جنوب اعزام شدند.
وی یادآور شد: امسال به منظور آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی شهدا، برنامه بازدید یک روزه دانش‌آموزان متوسطه اول از یادمان‌های درون شهری برنامه‌ریزی و در ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد.
انتهای پیام

captcha