انتخاب مسئولان سالم ضامن سلامت انقلاب است
کد خبر: 3790037
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

انتخاب مسئولان سالم ضامن سلامت انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه شهرکرد انتخاب افراد سالم در مسئولیت‌ها را ضامن سلامت انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: باید انسان محوری بر سیاست‌ها و رفتار مسئولین حاکم باشد تا انقلاب اسلامی از خطر محفوظ باشد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، عصر روز گذشته 24 بهمن ماه در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور جمعی از مسئولین در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن در استان، گفت: این حضور باشکوه نشان از علاقه وافر مردم به اسلام و انقلاب است.
وی با تاکید بر اینکه اکنون جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای جدید از حیات خود وارد شده است، افزود: باید چهل سال گذشته انقلاب را به عنوان چراغ راه آینده قرار داد و از عبرت‌های آن بهترین بهره را گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه قوت‌ها و ضعف‌‌‌‌های چهل سال گذشته باید به طور دقیق بررسی شوند، اظهار کرد: با بررسی دقیق این نقاط دیگر خطاهای گذشته را تکرار نخواهیم کرد و شاهد توفیقات بیشتری برای انقلاب و مردم هستیم.
امام جمعه شهرکرد انتخاب افراد سالم در مسئولیت‌ها را ضامن سلامت انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: باید انسان محوری بر سیاست‌ها و رفتار مسئولین حاکم باشد تا انقلاب اسلامی از خطر محفوظ بماند.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: مسئولین در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید افرادی شایسته را در چارچوب ارزش‌های انقلاب برای مدیریت‌ها انتخاب کنند و اجازه ورود افراد نااهل را ندهند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امنیت انقلاب اسلامی که طی این سال ها به دست آمده است نباید مخدوش شود، خاطرنشان کرد: همبستگی، تلاش برای رفع مشکلات و برخورد با مفاسد باید اولویت کاری مسئولین در سطح استان و کشور در سال‌های آینده انقلاب باشد.
امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و عرصه‌های ملی و مذهبی ریشه‌‌های این انقلاب مهدوی را مستحکم کرده و دشمنان را مأیوس می‌کند.
حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه مسئولین باید راه‌های پیشرفت انقلاب اسلامی در آینده را برای مردم تبیین کنند، اظهار کرد: بیانیه رهبر معظم انقلاب می‌تواند منشور چهل سالگی انقلاب و چراغ راه آینده کشور باشد.
انتهای پیام

captcha