چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موجب مصون‌سازی کشور شد
کد خبر: 3790066
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موجب مصون‌سازی کشور شد

گروه اجتماعی- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب مصون‌سازی و تقویت بنیه کشور شد، اذعان کرد: پدافند غیرعامل با توجه به شرایط ویژه استان سمنان بسیار تاثیرگذار است.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موجب مصون‌سازی کشور شد

به گزارش ایکنا از سمنان، ایرج کارخایی،مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان صبح امروز 25 بهمن در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در استانداری سمنان گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران‌موجب مصون‌سازی و تقویت بنیه کشور شد.

وی با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل با توجه به شرایط ویژه استان سمنان بسیار تاثیرگذار است یاداور شد: طرح جامع پدافند غیرعامل استان با شناسایی آسیب‌ها و راهکارها ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تکمیل این طرح همراهی دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است.

کارخایی ادامه داد: بحث رزمایش سایبری استان سمنان باید تحقق پیدا کند اما در کنار وجود بسترها و زمینه‌های خوبی که در استان سمنان وجود دارد، قرار گرفتن در کریدور فیبر نوری و تاکید استاندار مبنی بر تحقق دولت الکترونیک رزمایش سایبری برای شناسایی و بهبود زیرساخت‌های استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه این استان می‌تواند برای تهران به عنوان پایتخت معین باشد متذکر شد: برخورداری از بزرگراه‌ها، ورودی‌ها و خروجی‌های فراوان، محیط‌زیست و وجود آب و هوای متعدد، مراکز بزرگ کشاورزی و دام می‌تواند در معرض برخی خطرات و تهدیدات زیستی باشد که با مساعدت مسئولان امر امید است به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام

captcha