جوانان؛ مخاطب اصلی سند راهبردی مقام معظم رهبری
کد خبر: 3790101
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

جوانان؛ مخاطب اصلی سند راهبردی مقام معظم رهبری

گروه سیاسی- رئیس بسیج دانش‌آموزی البرز گفت: مخاطبان اصلی سند راهبردی مقام معظم رهبری جوانان هستند.

سند راهبردی مقام معظم رهبری؛ چراغ راه دلسوزان نظام

به گزارش ایکنا از البرز، مجید زنجانی، رئیس بسیج دانش‌آموزی البرز، 25 بهمن ماه در گردهمایی مربیان و سرگروه‌های طرح فرهنگی شهید بهنام محمدی که در کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار شد، اظهارکرد: مرحله اول طرح شهید بهنام محمدی به منظور تربیت جوان تراز انقلاب اسلامی در 59 مدرسه اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه جامعه هدف در اجرای این طرح دانش‌آموزان مقطع متوسطه هستند، گفت: با اجرای این طرح پیوند مدرسه و مسجد بیشتر می‌شود تا خلأ حضور نوجوانان و جوانان در مساجد جبران شود.
این مسئول گفت: برای اجرای این طرح تعدادی از طلاب و دانشجویان پس از گذراندن دوره‌های ویژه به مدارس اعزام می‌شوند و در مدت سه ماه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و دینی همگام با دانش‌آموزان فعالیت و پس از این دوره با حضور در مساجد محل، برنامه‌ها را با محوریت مساجد و در پایگاه‌های بسیج اجرا می‌کنند تا دانش‌آموزان جذب مساجد شوند.
زنجانی در ادامه به انتشار سند راهبردی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مخاطب اصلی رهبر انقلاب در این سند جوانان هستند و فعالان این طرح فرهنگی باید بر خود واجب بدانند که برای درک بهتر سند آن را چند بار مطالعه کنند.
رئیس بسیج دانش آموزی البرز با بیان اینکه تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری در این سند بر آن تاکید کرده‌اند، افزود: انتشار به موقع سند در روز 22 بهمن باعث شد که این سند همچون چراغ راهی برای دلسوزان نظام باشد.
وی در پایان به اهداف دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای 40 ساله نظام اشاره کرد و گفت: دشمنی دشمنان تمامی ندارد، آنها از هر روشی استفاده می کنند تا مردم را از این نظام ناامید کنند اما باید بدانند که ملت ایران تا پای جان پای نظام و ارزش‌های آن ایستادگی می‌کنند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می گذارند.
انتهای پیام

captcha