اهدای موقوفه ۵ میلیارد ریالی برای کمک به بیماران سرطانی در زنجان
کد خبر: 3790103
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

اهدای موقوفه ۵ میلیارد ریالی برای کمک به بیماران سرطانی در زنجان

گروه اجتماعی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اهدای موقوفه ۵ میلیارد ریالی برای کمک به بیماران سرطانی خبر داد و گفت: 18 درصد موقوفات استان در حوزه سلامت است.

اهدای موقوفه ۵ میلیارد ریالی برای کمک به بیماران سرطانی در زنجانحجت‌الاسلام جعفر جنتی در گفت‌وگو  با ایکنا از زنجان اظهار کرد: وقف احسانی ماندگار است که ترویج این سنت حسنه به عهده اوقاف و امور خیریه است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ موقوفه در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: بیشترین موقوفات مربوط به عزاداری برای ائمه معصومان (ع) است.
وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه اوقاف در توسعه موقوفات توجه به بحث سلامت بوده است، اضافه کرد: استان زنجان خاستگاه بسیاری از واقفان خیراندیش است و در این استان حوزه سلامت ۲۵ درصد از مجموع موقوفات را به خود اختصاص داده است.
جنتی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ موقوفه سلامت در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موقوفات طی چند روز اخیر و برای کمک به بیماران سرطانی وقف شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این موقوفه دارای ارزش ۵ میلیارد ریالی بوده و عواید آن در کمک به این بیماران هزینه خواهد شد.
انتهای پیام
captcha