صندوق قرض‌الحسنه ویژه مؤسسات قرآنی لرستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3790111
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

صندوق قرض‌الحسنه ویژه مؤسسات قرآنی لرستان راه‌اندازی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در هشتمین جلسه اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان در رابطه‌ با نحوه تشکیل صندوق قرض‌الحسنه ویژه مؤسسات مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت استان و همچنین مقررات این صندوق بحث و تبادل‌نظر شد.

صندوق قرض‌الحسنه ویژه مؤسسات قرآنی لرستان راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، هشتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان لرستان پنج‌شنبه، 25 بهمن‌ماه با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه و با دستور کار تدوین شیوه‌نامه صندوق قرض‌الحسنه و گزارش فعالیت‌های انجام شده در سطح ملی و کشور برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مرمی ـ فرهنگی قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، به ارائه گزارشی در رابطه با پیگیری‌های انجامشده در رابطه با ادغام دو اتحادیه تشکل‌های قرآنی و مؤسسات قرآنی در سطح ملی پرداخت و تأکید کرد: ما در رابطه با ادغام دو اتحادیه در سطح استان مشکلی نداریم و آن‌چه باقی مانده انجام عملی ادغام دو اتحادیه در سطح ملی و کشوری است که تاکنون محقق نشده است.
وی ادامه داد: آن‌چه ما باید روی آن تأکید داشته باشیم این است که روحیه مطالبه‌گری را میان مؤسسات قرآنی خود تقویت کرده و به‌عنوان نمایندگان آن‌ها، انتظارات آن‌ها را به گوش مسئولان برسانیم که تاکنون نیز امر محقق شده است.
در ادامه جلسه نیز در رابطه با نحوه تشکیل صندوق قرض‌الحسنه ویژه مؤسسات مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت استان، و همچنین مقررات این صندوق بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام

captcha