تكریم یاد 193 شهید تداركات و پشتیبانی سپاه فارس در «خادمان ملكوتی»
کد خبر: 3790119
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

تكریم یاد 193 شهید تداركات و پشتیبانی سپاه فارس در «خادمان ملكوتی»

گروه اجتماعی ـ یادواره سرداران و 193 شهید تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس با عنوان «خادمان ملكوتی» در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، یادواره سرداران و 193 شهید تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس با عنوان «خادمان ملكوتی» امروز، 25 بهمن‌ماه در سالن پیامبر اعظم(ص) كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار شد.
محمد عاشوری، معاون تداركات و پشتیبانی سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: مجموعه آماد سپاه استان فارس 193 شهید گلگون كفن را تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.
وی با بیان اینكه ستاد یادواره شهدای آماد از سال 89 آغاز به كار كرد، گفت: در این ستاد شهدای آماد شناسایی شدند كه 103 نفر از آنان دارای آدرس بودند و توانستیم از خانواده‌های آنان سركشی كنیم.
عاشوری با یادآوری اینكه اولین یادواره شهدای تداركات و پشتیبانی سپاه استان در سال 89 برگزار شد، گفت: دومین یادواره این شهدا را نیز در سال 94 برگزار كردیم و توانستیم آدرس 43 شهید دیگر را به دست آوردیم.
دبیر یادواره شهدای تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس از خانواده‌های این شهدا كه در مراسم حاضر بودند درخواست كرد تا اطلاعات و دست‌نوشته‌های شهدا را در اختیار آنان قرار دهد كه بتوانند بانك اطلاعاتی خود را تكمیل كنند.
وی با یادآوری اینكه در راستای برگزاری سومین یادواره كه امروز برگزار شده است، از 150 خانواده شهید سركشی به عمل آوریم، گفت: تداركات و پشتیبانی در زمان جنگ تنها در جبهه‌ها نبود بلكه در خانه‌ها و روستاهای دورافتاده هم بود.
معاون تداركات و پشتیبانی سپاه استان فارس در پایان یاد شهدای بانو را نیز كه نقش مهمی در پشتیبانی جنگ به عهده داشتند، گرامی داشت.
یادآور می‌شود، سخنرانی آیت‌الله لطف‌الله دژكام نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و سید ناصر حسینی‌پور آزاده و نویسنده كتاب «پایی كه جا ماند» و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام

captcha