12 هزار پروژه صنعتی نیمه تمام در کشور وجود دارد
کد خبر: 3790144
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

12 هزار پروژه صنعتی نیمه تمام در کشور وجود دارد

گروه اقتصادی- وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت از وجود 12 هزار پروژه صنعتی نیمه تمام در سطح کشور خبر داد و گفت: این پروژه‌ها پیشرفت بالای 60 درصد دارد.

به گزارش ایکنا از یزد، رضا رحمانی، وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت در حاشیه افتتاح ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان یزد در جمع خبرنگاران از افتتاح 209 پروژه صنعتی در سطح کشور در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: 12 هزار پروژه صنعتی نیمه تمام نیز در سطح کشور وجود دارد که پیشرفت آنها بالای 60 درصد است.
رحمانی با بیان اینکه هزار مورد از این طرح ها مربوط به استان یزد است، افزود: ایجاد شرایط مناسب برای تکمیل این طرح ها را با جدیت دنبال می کنیم.
وزیر صنعت، معدن ‌و تجارت در پاسخ به سوالی مربوط به شرایط صنعتی استان یزد بیان کرد: یزد نه تنها عملکرد خوبی داشته بلکه عملکرد این استان قابل الگوسازی است و امیدواریم با مستندسازی اقدامات آن بتوانیم الگوی مناسبی از یزد به تمام استانها ارائه دهیم.
یادآور می شود مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان یزد با ظرفیت استقرار سالانه 25 مشاور برای ارائه خدمات کسب و کار و فناوری در زیربنایی بالغ بر پنج هزار و 25 مترمربع ساخته شده است.
ارائه خدمات آموزشی و مشاوره مورد نیاز صنعت و خدمات مالی و اداری، حقوقی، بازاریابی، صادرات و فناوری از جمله اقدامات در دستورکار مرکز خدمات، فناوری و کسب و کار استان یزد است.
اشتغال زایی مستقیم برای 45 نفر از جمله ویژگی های این مرکز خدماتی در استان یزد است که با سرمایه گذاری ثابت 94 میلیارد ریال ایجاد شده است.

انتهای پیام

captcha