20 سبد حمايتی به خانواده‌های نیازمند هفتادری اهدا شد
کد خبر: 3790151
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
توسط داوطلبان هلال‌احمر انجام شد؛

20 سبد حمايتی به خانواده‌های نیازمند هفتادری اهدا شد

گروه اجتماعی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: 20 سبد حمايتی به خانواده‌های نیازمند دهستان هفتادر توسط داوطلبان هلال احمر اهدا شد.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، جواد کمال آبادی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با اشاره به اینکه تاکنون چندین کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر اردکان در سال جاری به مناطق محروم شهرستان اعزام شده است اظهار کرد: سومین کاروان در دهه فجر به دهستان هفتادر اعزام شده و هدف از این کاروان‌ها ارتقا و افزایش سطح سلامت مردم مناطق کم برخوردار و جذب پزشکان داوطلب جهت کمک به نیازمندان است.
وی از اعزام کاروان سلامت به دهستان هفتادر از توابع شهرستان اردکان خبر داد و بیان کرد: این کاروان به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به دهستان هفتادر اعزام شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر اردکان افزود: در این کاروان خانوار های این دهستان از ویزیت رایگان پزشک متخصص و عمومی 180 نفر و همچنین مشاوره تغذیه 145 نفر ، تزریقات 137 نفر و اهدای داروی رایگان 45 نفر و مشاوره 99 نفر بهرمند شدند.
کمال آبای با اشاره به اینکه این دهستان در30کیلومتری شهرستان اردکان قرارگرفته است اضافه کرد: 2۰ نفر از عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان مانند پزشک، پیراپزشک، مشاور تغذیه، روانشناسی و ... در این کاروان به مردم دهستان خدمات ارایه کردند.
وی با اشاره به اینکه در این کاروان غبارروبی از مزار شهدا و طرح نیابت انجام شد تصریح کرد: دوره‌های آموزشی آمادگی در مخاطرات، حمایت‌های زندگی و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.
این مقام مسئول بیان کرد: همچنین 20سبد حمايتي به خانواده های نیازمند این روستا توسط داوطلبین هلال احمر داده شد.

انتهای پیام

captcha