رقابت بیش از 150 متسابق در مسابقات قرآن ورزش و جوانان گیلان
کد خبر: 3790158
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

رقابت بیش از 150 متسابق در مسابقات قرآن ورزش و جوانان گیلان

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ورزش و جوانان گیلان با اشاره به رقابت بیش از 150 متسابق در این دوره از مسابقات، گفت: امسال برای نخستین بار در راستای رضایت متسابقین از ویدئو چک هم بهره مند شدیم.

امیرحجت مرادی، دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ورزش و جوانان استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به رقابت بیش از 150 متسابق در چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان گیلان، اظهار کرد: آزمون کتبی فهم زبان قرآن قبل از ظهر امروز 25 بهمن ماه برگزار شد.

وی بابیان اینکه مسابقات حفظ یک جزء، حفظ کل، حفظ 10 جزء، قرائت تحقیق در حال برگزاری است، افزود: امسال برای نخستین بار در راستای رضایت متسابقین از ویدئو چک هم بهره مند شدیم.

مرادی با بیان اینکه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان گیلان فردا، ۲۶ بهمن ماه با حضور جعفر سطوتی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و دیگر مسئولین در سالن آمفی تئاتر المپیک رشت برگزار خوهد شد، گفت: نتایج همزمان با اختتامیه این دوره از مسابقات اعلام می‌شود.

انتهای پیام

captcha