کارگاه تخصصی حفظ قرآن در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 3790164
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

کارگاه تخصصی حفظ قرآن در گیلان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی – مرادی از برگزاری کارگاه تخصصی حفظ قرآن همزمان با چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان خبرداد و گفت: این کارگاه با حضور محمدمهدی بحرالعلوم حافظ کل و داور بین‌المللی قرآن فردا، 26 بهمن ماه در رشت برگزار می‌شود.

امیرحجت مرادی، دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ورزش و جوانان استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی حفظ قرآن همزمان با این دوره از مسابقات، اظهار کرد: کارگاه تخصصی حفظ قرآن با حضور دکتر محمدمهدی بحرالعلوم حافظ کل و داور بین‌المللی قرآن و رئیس مرکز امور قرآنی وزرات بهداشت ساعت 9 صبح فردا، در سالن المپیک رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه تقویت بنیه علمی و عملی مربیان حفظ و حافظان قرآن است، افزود: کارگاه تخصصی حفظ قرآن با مشارکت اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود که در این کارگاه اصول و روش صحیح تدریس بیان خواهد شد.

مرادی با اشاره به شرکت بیش از 50 مربی حفظ و حافظ قرآن در این کارگاه، گفت: تاکنون چند کارگاه تخصصی با حضور داوران بین‌المللی و اساتید برجسته قرآنی کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha