مدیریت جهادی عملیاتی شود
کد خبر: 3790202
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

مدیریت جهادی عملیاتی شود

گروه سیاست واقتصاد ــ رئیس سازمان صمت لرستان عزم و تلاش جهادی را متحول‌کننده صنعت این استان برشمرد و گفت: باید مدیریت جهادی را در صنعت عملیاتی کنیم.  

به گزارشعزم جهادی؛ متحول کننده صنعت لرستان/ مدیریت جهادی را عملیاتی کنیم ایکنا از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، روز گذشته، ۲۵ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران مدیریت جهادی را متحول‌کننده صنعت استان دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال افزایش ۱۷ درصدی تولید در لرستان را شاهد هستیم و تحقق این امر در گرو تلاش‌های بی‌شائبه صنعتگران و تولیدکنندگان لرستانی و اقدامات انجام شده است.

وی با تأکید بر لزوم عملیاتی کردن مدیریت جهادی در صنعت  گفت: در بحث تامین مواد اولیه در ابتدای سال اتفاقات غیرمنتظره‌ای افتاد و در ۵ ماه اول با مشکلات زیادی روبرو بودیم اما موانع به مرور زمان برطرف شده و از یک گذشته با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تمام اختیارات واردات کالاها و تجهیزات به استان‌ها تفیض شده است.

صفی‌خانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود وصعیت برخی از واحدهای تولیدی شاخص لرستان، افزود: در چند سال گذشته کارخانه نساجی بروجرد مشکل داشت اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته و پای کار بودن سرمایه‌گذاران اکنون این واحد تولیدی در وضعیت خوبی قرار داشته و به صورت مستمر شاهد افزایش تولید در این کارخانه هستیم به نحوی که سال آینده ظرفیت تولید نساجی به ۳۰ میلیون مترمربع خواهد رسید.

رئیس سازمان صمت لرستان با ذکر این مطلب که هدف نهایی این است که زنجیره تولید را در کارخانه نساجی بروجرد کامل کنیم و بر همین اساس امیدواریم تولیدات لباس را در آینده نزدیک در نساجی داشته باشیم، یادآور شد: بهبود وضعیت واحدهای تولیدی بزرگ استان را در مورد سایر شرکت‌ها همچون اکسیر، فولاد الیگودرز و شیشه الیگودرز می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

وی حفظ وضع موجود صنعت لرستان را اولویت اصلی سازمان صمت لرستان دانست و تاکید کرد: مشکلات واحدهای صنعتی دسته‌بندی و پروژه‌های کلیدی شناسایی شده و در راستای حل مشکلات آن‌ها اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

انتهای پیام

captcha