شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ هستند
کد خبر: 3790217
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از دلیرمردان سپاه و حافظان مرزهای کشورمان در جاده خاش ـ زاهدان را تسلیت گفت و گفت: شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند.

شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ هستندبه گزارش ایکنا از سمنان، نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از دلیرمردان سپاه و حافظان مرزهای کشورمان در جاده خاش ـ زاهدان را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است؛

«سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.
جامعه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عروج ملکوتی جمعی از پاسداران حریم میهن عزیزمان را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راه مبارزه بااشرار و کوردلان و دشمنان ملت ایران، جان شیرین خود را نثار نموده‌اند، به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، خانواده معظم شهدا، مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده و علو درجات این شهدای والامقام را از درگاه الهی مسئلت داریم.»
انتهای پیام

captcha