جنگ فرهنگی معصومیت انسان‌ها را می‌رباید
کد خبر: 3790227
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

جنگ فرهنگی معصومیت انسان‌ها را می‌رباید

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه جنگ فرهنگی در حال ربودن معصومیت انسان‌هاست، گفت: ما در حوزه سیاسی و اقتصادی جنگیدیم و پیروز شدیم ولی در جنگ نرم سنگر شکست‌خورده داریم و متأسفانه در جنگ فرهنگی خوب پیش نرفتیم.

به گزارش ایکنا از یزد، معصومه حکیمیان، معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، روز گذشته، 25 بهمن‌ماه در ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مادران و همسران شهدا، بسیجیان و عموم مردم برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی ارزشمند ایران استکبار جهانی به سراغ پاکستان، ترکیه و عراق رفت تا آنها را متقاعد کند به جنگ علیه ایران بپردازد و در این بین تنها عراق پذیرفت.
وی با اشاره به پذیرش صدام برای جنگ با ایران گفت: غربی‌ها در نهایت توانستند از نادانی و غرور صدام استفاده کنند و 8 سال جنگ تحمیلی رقم خورد که از آن هزاران شهید پدیدار شد.
حکیمیان ادامه داد: مدت زمان عمر برای آدمیان عزیز است و شهدا نحوه استفاده از عمر را فهمیدند و با خدایشان معامله کردند و اکنون ما در حضور خانواده‌های آنان هستیم و بهشت زیر پای مادران و فرزندان شهدا هست. تقدیر و تشکر از خانواده شهدا بسیار مؤثر است اما مهمتر از آن شناخت و یادگیری سبک زندگی آنهاست.
کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه تربیت با اشاره به اینکه سال ها قبل مقام معظم رهبری در مورد جنگ نرم سخن گفتند و بسیاری به آن اعتنا نکردند، افزود: جنگ نرم علیه انسانیت جهان و ایران از ابتدای خلقت بشریت و زمانی که شیطان بر انسان سجده نکرد ظهور و بروز یافت و همچنان ادامه دارد بنابراین دفاع مقدس پدیده ای به وسعت تاریخ بشری است.
وی گفت: ما در حوزه سیاسی و اقتصادی جنگیدیم و پیروز شدیم ولی در جنگ نرم سنگر شکست خورده داریم در جنگ فرهنگی خوب پیش نرفتیم.
حکیمیان اظهار کرد: دلیل اینکه ما تلاش می‌کنیم ولی به نتیجه نمی‌رسیم این است که جهاد در این حوزه سخت است. تاریخ این جنگ از زمانی شروع شد که شیطان به عزت خداوند قسم خورد و گفت آدمیان را به گمراهی می کشانم مگر مخلصون را. پس اگر گاهی تلاش می‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم این است که اخلاص در کارنداریم.
وی تصریح کرد: حدود 200 سال قبل یهودیان دستورالعملی را با هدف از بین بردن مردم غیر یهود تهیه کردند و در آن اهداف شیطانی طبقه بندی کرده بودند و 120 سال به صورت پنهانی برای رسیدن به آن از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند تا اینکه توسط یک زن نفوذی در بین آنها این دستورالعمل‌ها برملا شد و 3 روز بعد آن زن را کشتند.
معاون فرهنگی بسیج زنان کشور با اشاره به اینکه بندهای این پروتکل 24 مورد است، گفت: اولین بندهای آن ترویج ربا، مواد مخدر، بی‌بند و باری، مشروب و فرزندان نا مشروع را ترویج می‌دهیم. این‌ها مواردی است که در ادیان حرام شناخته شد و مایه ضرر به جسم، روح و روان اخلاقی و معنوی انسان‌هاست.
وی گفت: 20 سال قبل اولین گروه داعش در صحرای سینا آموزش دیدند و 5سال قبل این گروه در عراق طفل 3و5 ساله را مقابل چشمان مادر در قفس آهنین آتش زدند. آدم‌ها را به گونه‌ای کردند که از حیوان پست تر شود و دست به چنین جنایت‌های بزند.
حکیمیان تصریح کرد: ما در جنگ نرم بازنشستگی نداریم و تک تک انسان ها باید از خود شروع کنند و هر فرد باید در این جنگ نقش خود را اجرا کند و دفاع کنند و این جنگ سن، جنس، مسئول و غیر مسئول را نمی‌شناسد. جنگ فرهنگی در حال ربودن معصومیت انسان‌هاست.
وی گفت: آمارها نشان می‌دهد در حوزه آسیب‌های اجتماعی صهیونیست دارد به اهداف خود می‌رسد که نشان می‌دهد عده ای از حکم جهاد فرهنگی اجتماعی که توسط ولی فقیه صادر شد غفلت کردند. حد تکلیف بسیار است و با همه وجود باید کار کنیم. حماسه‌های عاشورا، انقلاب و قیام ولیعصر ریشه در قیام فاطمه زهراس) دارد که حتی شبانه نیز فعالیت می کردند و اصحاب را به دفاع از ولایت دعوت می کردند. تا روزی که 80 میلیون به این نتیجه نرسند که تک به تک خودشان جبهه های از دست رفته فرهنگی را پس می گیرند یا هیچ کس به نتیجه ای نخواهیم رسید و تصمیم بگیریم هر کدام به جای خود بی بدیل و بی نظیر هستیم پس به خودتان بگویید یا من انجام می دهم یا هیچ کس.
وی گفت: با جوانان امروزی باید گفت اگر می‌خواهید غرب زده باشید، باشید ولی به سبک غرب امروز غرب زده باشید. اکنون چند سال است که هزاران دختر آمریکایی پیمان می بندند که عفیفه باشند الان غربی‌ها در حال پس گیری حجاب دینی خود هستند و آیات انجیل خود را که احکامی سخت درخصوص پوشش زن دارد به جامعه خود عرض می‌کنند و پویشی در جهت پوشش به راه انداخته‌اند.

انتهای پیام

captcha