برگزاری ۲۵ اردوی جهادی سلامت در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3790244
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

برگزاری ۲۵ اردوی جهادی سلامت در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۵ اردوی جهادی سلامت در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی و امور دانشجویی و کانون اردو‌های جهادی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، جمشید محمدی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته، 25 بهمن‌ماه اظهار کرد: 25 اردوی جهادی سلامت در روستاهای این استان با همکاری معاونت فرهنگی و امور دانشجویی و کانون اردوهای جهادی این دانشگاه، برگزار شد.
وی افزود: این اردوهای جهادی با هدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم و روستاهای کمتر برخوردار برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: این اردوهای جهادی با حضور تیم‌های پزشکی، پرستاری، مامایی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز در این اردوها حضور داشتند.
محمدی با بیان اینکه 25 اردو در سال جاری در شهرستان‌های چرام، گچساران، بهمئی، کهگیلویه، بویراحمد، لنده ، دنا و شهرهای زیرمجموعه برگزار و تیم‌های مربوطه به مردم ارائه خدمت کردند، تصریح کرد: اردوهای جهادی نیاز امروز جامعه است، چراکه جهادگران با کمترین امکانات بیشترین خدمات را در مناطق محروم و کم‌برخودار به مردم ارائه می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: اکثر مردم روستا و عشایر نشین استان از نظر وضعیت مالی، موقعیت مطلوبی ندارند به همین علت نمی‌توانند برخی از هزینه‌های درمان خود را پرداخت نمایند، اما تلاش جهادگران عرصه درمان موجب رفع این خلا و همچنین رضایتمندی و نشاط آنها می‌شود.
انتهای پیام

captcha