پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3790251
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در پیامی شهادت مظلومانه ۲۷ تن از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در پیامی شهادت مظلومانه 27 تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

ب«سم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

شهادت مظلومانه مدافعان مرزهای خاک پاک ایران اسلامی در استان سیستان و بلوچستان و شهر خاش، برگی دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان را نمایان ساخت.

خبر جانسوز شهادت تعدادی از فرزندان غیور و بزرگ مردان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست اشرار تروریست در استان سیستان و بلوچستان موجب تاثر و تالم گردید، مرزبانان خستگی ناپذیری که در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان با خون پاک خود در برابر تهاجم و زیاده خواهی های دشمنان ایستادند.

یقین می‌دانیم خون شهدایی که مجاهدت کرده اند، استواری نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم و حراست از ایران و انقلاب را مصمم‌تر می‌نماید.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهیدان والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آنان و بویژه مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده و به شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و أجر مسألت دارم.»

انتهای پیام

captcha