گیلان؛ از قطب‌های شاخص قرآن کشور/ مسابقات ورزش و جوانان با تنوع رشته‌ای برگزار شود
کد خبر: 3790275
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

گیلان؛ از قطب‌های شاخص قرآن کشور/ مسابقات ورزش و جوانان با تنوع رشته‌ای برگزار شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه این استان یکی از قطب‌های شاخص قرآنی در کشور است، گفت: پیشنهاد جامعه قرآنی گیلان این است که مسابقات قرآن ورزش و جوانان با تنوع رشته‌ای بیشتری برگزار شود تا امکان حضور برای همگان میسر باشد.

به گزارش ایکنا از گیلان، امیرحجت مرادی، دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان استان گیلان، امروز، 26 بهمن‌ماه در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی گیلان که در رشت برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان با حضور بیش از 150 متسابق برگزار شد که شاهد استقبال بیشتری نسبت به دوره‌های قبل بودیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان یکی از قطب‌های شاخص قرآنی در کشور است، افزود: استان گیلان با وجود حافظان و قاریان قرآنی توانمندی که دارد به عنوان یکی از ظرفیت‌های قرآنی شاخص در کشور محسوب می‌شود.

مرادی بیان کرد: پیشنهاد جامعه قرآنی گیلان این است که مسابقات قرآن ورزش و جوانان با تنوع رشته‌ای بیشتری برگزار شود تا امکان حضور برای همگان میسر باشد.

دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان استان گیلان گفت: امسال برای نخستین بار قبل از برگزاری اختتامیه مسابقات کارگاه تخصصی حفظ قرآن با حضور دکتر محمدمهدی بحرالعلوم، داور بین المللی قرآن را داشتیم.

همچنین مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم اظهار کرد: برگزاری این مسابقات باعث تقویت انگیزه جوانان و ورزشکاران می‌شود و راهی برای ترویج مفاهیم ارزشمند قرآن در جامعه است.

وی با اشاره به وجود چهره‌های شاخص قرآنی در استان، افزود: تمسک به آیات قرآن قوی‌ترین پشتوانه ورزشکاران در میادین مسابقات است، امیدواریم این مسابقات هرساله با کیفیت بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام

captcha