تفکر غرب و آمریکا، درحال اضمحلال است
کد خبر: 3790279
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

تفکر غرب و آمریکا، درحال اضمحلال است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نظام اسلامی، جهان دوقطبی را سه قطبی کرده و شوروی را از بین برد و تفکر دینی و اسلامی مقابل استکبار باقی ماند و تفکر غرب و آمریکا در حال اضمحلال است.

به گزارش ایکنا از آذربایجانتفکر غرب و آمریکا، درحال اضمحلال است غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۶ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به حضور میلیونی ملت در ۲۲ بهمن، اظهار کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند، جماعت ما، از مسلمانان صدراسلام والاتر و برتر هستند.
وی ادامه داد: غرب و استکبار، با تشکیل اجماع بر علیه ایران سعی داشتند در مقابل ایران اسلامی بایستند، اما نتوانستند در مقابل حضور مردم ایران در صحنه دوام بیاورند.
قریشی با اشاره به جنایتی که توسط یک وهابی خبیث در عربستان در رابطه با کودک ۶ ساله شیعه رخ داد، افزود: این اقدام واقعا اوج وحشی‌گری بوده و وقتی این صحنه‌ها را می‌بینیم باید در مقابل نظام و دفاع از آرمان‌های اسلام ایستادگی کنیم.
وی یادآور شد: شهادت سربازان رشید اسلام، اوج نفرت و کینه دشمنان انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد و فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند نظام را از پای درآورند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: نظام اسلامی، جهان دوقطبی را سه قطبی کرده و شوروی را از بین برد و تفکر دینی و اسلامی در مقابل استکبار باقی ماند و تفکر غرب و آمریکا در حال اضمحلال است.
وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، تفکرات غرب را به چالش کشید، چراکه دنیای غرب، بدترین تفکرات را داشته و خبری از معنویت و انسانیت وجود نداشت.
قریشی تاکید کرد: حضور گسترده مردم، هیمنه استکبار را درهم خواهد شکست و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در سراسر جهان به اهتزاز درخواهد آورد.
انتهای پیام

captcha