تهدیدات دشمن هیچگونه خللی در اراده مردم ایجاد نکرده است
کد خبر: 3790281
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

تهدیدات دشمن هیچگونه خللی در اراده مردم ایجاد نکرده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ماکو حضور همه‌جانبه اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را دارای پیام‌هایی دشمن‌شکن دانست و گفت: تهدیدات دشمن هیچگونه خللی در اراده مردم ایجاد نکرده است.

معضلات فرهنگی، مردم را در رنج قرار داده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، ۲۶ بهمن‌ماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی‌سیاسی جمعه این هفته ماکو، حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را پاسخ قاطع و دندان‌شکن نظام جمهوری اسلامی ایران به یاوه‌گویی دشمن یاد کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم ایران با وقت‌شناسی و بصیرت در ۲۲ بهمن ماه وظیفه خود را انجام دادند، تصریح کرد: مردم به خواسته رهبر خود لبیک گفتند و با حضور پررنگ، خطاب به مسئولین، خواستار توجه ویژه به مطالباتشان شدند.
خطیب نماز جمعه ماکو با تاکید بر اینکه مردم از دو بُعد در رنج هستند، تصریح کرد: مسائل اقتصادی و اشتغال و بعد معضلات فرهنگی، مردم ایران را در رنج قرار داده است.
هاشمی حضور همه‌جانبه اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن سال جاری را دارای پیامهایی دشمن‌شکن یاد کرد و افزود: تهدیدات دشمن هیچگونه خللی در اراده مردم ایجاد نکرده است.
وی بر جنایت اخیر جاده خاش زاهدان اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی عاملین اصلی این جنایات را به سزای اعمال خود برسانند و عزم و اراده خاص مردم ایران با چنین حوادث تروریستی خدشه دار نمی‌شود.
انتهای پیام

captcha