حضور یکپارچه مردم در ۲۲ بهمن موجب شکست دشمنان نظام شد
کد خبر: 3790302
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

حضور یکپارچه مردم در ۲۲ بهمن موجب شکست دشمنان نظام شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه دامغان گفت: چهار دهه دشمنی و عناد با نظام اسلامی همواره با حضور یکپارچه مردم درهم ‌شکسته شده است که موج حضور پرشور مردم ایران اسلامی در بزنگاه‌های تاریخ معاصر همواره سبب شده تا نقشه‌های دشمنان به بن‌بست برسد.

حضور یکپارچه مردم در ۲۲ بهمن موجب شکست دشمنان نظام شدبه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسینیان، امام‌ جمعه دامغان، امروز، 26 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: راهپیمایی و حضوردر ۲۲ بهمن جلوه‌ای از ۴۰ سال شکست آمریکا بود زیرا مردم بار دیگر نشان دادند که پشتیبان ولایت‌فقیه و نظام اسلامی هستند که این حضور بسیار تماشایی و دیدنی بود.

وی ادامه داد: چهار دهه دشمنی با نظام اسلامی همواره با حضور یکپارچه مردم درهم‌ شکسته شده است زیرا موج حضور پرشور مردم ایران اسلامی در بزنگاه‌های تاریخ معاصر همواره سبب شده تا نقشه‌های دشمنان به بن‌بست بخورد.

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اقتدار و عزت ایران را به نمایش گذاشتند، یادآور شد: دشمنان تلاش دارند تا همواره در برابر ایران اسلامی بایستند اما امروز شاهدیم که شعارهای ضد استکباری ملت ایران به نتیجه نشسته و استکبار جهانی به نابودی نزدیک شده‌اند.

حسینیان با اشاره به اینکه امروز تمام سیاست‌های دشمنان علیه ایران اسلامی شکست‌خورده یاداور شد: نتیجه تمام تلاش‌های دشمنان مانند تقویت تروریست‌ها در منطقه، نشست‌هایی مانند ورشو، برجام و ... با شکست مواجه شده که این خود نشان‌دهنده عظمت ایران اسلامی است.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: چهار دهه دشمنی و عناد با نظام اسلامی همواره با حضور یکپارچه مردم درهم‌شکسته شده است که موج حضور پرشور مردم ایران اسلامی در بزنگاه‌های تاریخ معاصر همواره سبب شده تا نقشه‌های دشمنان به بن‌بست بخورد.

به گفته وی؛  میدان دادن به جوانان در امور مملکتی یک امر ضروری است که بر این اساس توجه به قشر جوان و واگذاری مسئولیت‌ها به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی امروز باید یکی از اولویت‌های مسئولان باشد.

امام‌ جمعه دامغان بابیان اینکه ایران اسلامی مملو از استعدادهای فراوان است، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تأکید کرده‌اند که کارها را به جوانان خوش‌فکر و بااستعداد بسپاریم.

حسینیان اظهار کرد: در بدو ورود انقلاب اسلامی به پنجمین دهه حیات بابرکتش امروز باافتخار باید اعلام کردکه با پشتوانه مردم و جوانان، آینده‌ای روشن، بااقتدار و صلابت و موفقیت در انتظار مردم ایران اسلامی است.

انتهای پیام.

captcha