ملت، انتقام خون شهدای جنایت تروریستی زاهدان را می‌گیرد
کد خبر: 3790308
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

ملت، انتقام خون شهدای جنایت تروریستی زاهدان را می‌گیرد

گروه سیاست و اقتصاد – امام جمعه زنجان با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان مانع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشد، گفت: ملت انتقام خون شهدای جنایت تروریستی زاهدان را می‌گیرد.

ملت، انتقام خون شهدای جنایت تروریستی زاهدان را می‌گیردبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: دشمن شخص مومن را با اقدامات و نقشه‌های مختلف تهدید می‌کند، از هیمن جهت دینداری از زحمت و دشواری فراوانی برخوردار است، اما فرد مومن در این راه استقامت به خرج می‌دهد.
وی با تأکید بر اینکه ایمان تنها به‌صورت زبانی قابل قبول نیست و باید به عمل تبدیل شود، بیان کرد: مومن باید در عمل از ایمان، شرف و عزت خود دفاع کند، پایه رضوان الهی در دنیا نهاده شده‌ است زیرا دینداری هزینه دارد و راه آن در دنیا سپری می‌شود.
امام جمعه زنجان یادآورشد: مردم ایران چهار قرن در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند، این ملت ۸سال با دستان خالی مقابل دو ابر قدرت شرق و غرب ایستاد و خداوند عزت و سربلندی را به مردم ایران داد.
وی با اشاره به الزامات رسیدن به قله سربلندی از منظر مقام معظم رهبری، افزود: این الزامات شامل، تحمل سختی‌ها، همت و تلاش شبانه‌روزی، حفظ استقلال و عزت و نترسیدن از دشمن، است زیرا انقلاب به ساده‌گی بدست نیامده که به‌راحتی از دست برود و همه باید بدانند هزینه‌های بسیاری برای انقلاب پرداخت شده ‌است.
آیت الله خاتمی یادآورشد: مسئولان آمریکا بدانند ملت ایران انقلابشان را از جانشان بیشتر دوست دارند چون شهدای بسیاری را برای زنده نگهداشتن انقلاب نثار کرده‌اند، البته پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسئولان نظام نیز این بود که مردم به وظیفه‌شان عمل کردند و حال نوبت شما مسئولان است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن زهر خود را ریخت و ۲۷ نفر از پاسداران وطن را به شهادت رسانند که بزودی شاهد انتقام خون این شهدا خواهیم بود.
انتهای پیام
captcha