تکفیری‌ها راه بازگشت به اسلام را ندارند
کد خبر: 3790312
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

تکفیری‌ها راه بازگشت به اسلام را ندارند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زاهدان گفت: تفکر تکفیری با اسلام ناب محمدی در تضاد آشکار است؛ این تفکر در دین اسلام جایگاهی ندارد و کسانی‌که از تفکر تکفیری پیروی می‌کنند، راه بازگشتی به اسلام برای آن‌ها باقی نمانده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان امروز، 26 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حادثه تروریستی اخیر و حمله به اتوبوس سپاه، گفت: این اقدام تروریستی که در آن چند تن از فرزندان برومند انقلاب و جوانان پاک مدافع وطن به شهادت رسیدند، از هر دیدگاهی محکوم است.
وی ادامه داد: چنین اقداماتی توسط افراد پست و فرومایه و با القائات شیطانی صورت می‌گیرد و کسانی که دست به عملیات انتحاری می‌زنند و خیال می‌کنند با پیامبر(ص) محشور خواهند شد، در جهل و گمراهی به‌سر می‌برند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: ریشه تفکر تکفیری به خوارج برمی‌گردد؛ افراد جاهل و افراطی که علیه امام زمان خود خروج کردند و در تاریخ اسلام دیوانه وار به سلاح تکفیر متوسل شدند.
وی افزود: تفکر تکفیری با اسلام ناب محمدی در تضاد آشکار است؛ این تفکر در دین اسلام جایگاهی ندارد و کسانی که از تفکر تکفیری پیروی می‌کنند، راه بازگشتی به اسلام برای آن‌ها باقی نمانده است.
آیت‌الله سلیمانی در ادامه به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حضور باشکوه مردم در صحنه‌های حمایت از نظام اسلامی، همواره نقشه‌های دشمنان انقلاب را با شکست مواجه کرده و انقلاب را بیمه می‌کند.
وی اظهار کرد: دشمنان سعی داشتند با عملیات روانی و اعمال فشار اقتصادی، از حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب جلوگیری کنند، اما بار دیگر مقابل اراده و بصیرت ملت ایران تسلیم شدند.
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: مسئولان باید قدر مردم را بدانند و با جدیت بیشتری پیگیر مشکلات آنان باشند؛ این مردم، مردمی هستند که شایسته بهترین‌ خدمات هستند.

انتهای پیام

captcha