مسئولان از مردم درس وفاداری و خدمت بگیرند
کد خبر: 3790314
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

مسئولان از مردم درس وفاداری و خدمت بگیرند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد گفت: با توجه به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، باید مسئولان از کم‌کاری پرهیز کرده و از مردم درس وفاداری و خدمت بگیرند.

مسئولان از مردم درس وفاداری و خدمت بگیرندبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد امروز، 26 بهمن‌ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مردم با حضوری شکوهمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند که باید این امر درس عبرتی برای مسئولانی باشد که کم کاری کردند، یا کار نکردند و یا می توانستند کار کنند و اما کاری نکردند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری بعد از راهپمایی 22 بهمن، گفت: معظم له فرمودند که من در مقابل ملت ایران تواضع می کنم چراکه این ملت، ملت بزرگی است و هرکاری که برای این ملت کرد، باز هم کم است.

خطیب نماز جمعه بجنورد افزود: معلوم می‌شود این انقلاب، با فکر، روح و جان مردم سروکار دارد و در حقیقت مردم وقایع را تحلیل می‌کنند و با تحلیل در صحنه‌ها حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: سخنرانی مقام معظم رهبری سه پیام را به همراه داشت که این پیام‌ما شامل خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است.

یعقوبی افزود: این پیام حاکی از عدالت در جامعه و عدم تبعیض بود تا دنیا را به سمت تمدن نوین اسلامی فرابخوانیم و متوجه عظمت‌های 40 ساله کنیم‌.

یعقوبی عنوان کرد: الان سردمداران نظام سلطه جهانی نگران هستند و پیشنهادهای مختلفی ارائه می‌دهند که شامل فریب و دروغ است اما امروز ملت ایران علاوه بر آمریکای جنایتکار تعدادی از کشورهای اروپایی خدعه‌گر و غیرقابل اعتماد را نیز شناخته است.

وی یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی باید مرزبندی‌های خود را با آنها حفظ کند زیرا که ارزش‌های دینی و اسلامی بر کشور ما حاکم بوده و مرزهای ما مشخص است و نمی‌توانیم هر عهدنامه‌ای را امضا کنیم و تسلیم مطالب دیکته مجمع شده آنها شویم.

انتهای پیام

captcha