بیانیه «گام دوم انقلاب»؛ جامع‌ترین نقشه برای آینده
کد خبر: 3790316
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

بیانیه «گام دوم انقلاب»؛ جامع‌ترین نقشه برای آینده

گروه سیاست و اقتصاد_ امام جمعه اردبیل گفت: بیانیه تاریخی مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب»، جامع‌ترین و علمی‌ترین نقشه راه برای آینده کشور است.

بیانیه «گام دوم انقلاب»؛ جامع‌ترین نقشه برای آیندهبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امروز، ۲۶ بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل گفت: بیانیه اخیر رهبر انقلاب تصویری بسیار شایسته از ۴۰ سال گذشته است و در این بیانیه، قواعد و رموز پیشرفت، ترقی و تقدم به صورت علمی و جامع بیان شده است.
وی تصریح کرد: این بیانیه یک سند بسیار ارزشمند مدیریتی است و دولت مردان باید بند بند آن را نصب العین خود قرار دهند و عملیاتی نمایند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن قدردانی از حضور اهالی استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی، خود یک پدیده است و پدیده مهم تر، مقاومت ۴۰ ساله ملت ما با وجود شدیدترین فشار‌ها و بحران‌هاست.
خطیب جمعه اردبیل اجتماع عظیم امسال را به منزله یک رفراندوم کامل دانست و خاطر نشان کرد: از این اجتماع معلوم شد که انقلاب، صاحب دارد و صاحب اصلی، ملت ماست و تا صاحب انقلاب، ملت ماست، انقلاب تضمین شده است.
عاملی افزود: این اجتماع عظیم نشان داد که مشورت منافقین به پمپئو، جان بولتون و ترامپ کاملا اشتباه بوده و آن‌ها به این سه نفر خیانت کرده اند؛ آن‌ها آن قدر سر این سه نفر کلاه گشاد گذاشتند که جان بولتون می‌گفت عید کریسمس را در تهران برگزار خواهم کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌ها شهادت یکی از زوار پارس آباد در عراق را به خانواده آن شهید بزرگوار و اهالی خطه مغان تسلیت گفت و برای مجروحین از درگاه خداوند متعال، شفاء عاجل و کامل مسئلت کرد.
امام جمعه اردبیل همچنین با اشاره به شهادت طفل ۶ ساله شیعه در عربستان توسط یک وهابی خون آشام، نقش فتوای وهابیون را در وقوع این جنایت‌ها خاطر نشان کرد.
وی با تسلیت حادثه خون بار سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از سپاهیان حافظ کیان اسلامی گفت: این غائله نیز با فتوای مفتیان وهابی صورت گرفته است و آن‌ها غیر خودشان را قبول ندارند و نه تنها شیعیان، بلکه همه کشور‌ها را دارالکفر و دارالشرک می‌دانند و می‌گویند همه دنیا را شرک گرفته، شرکی بدتر از زمان رسول خدا و ما باید دنیا را از شرک تطهیر کنیم.
انتهای پیام

captcha