ملت ایران اقدامات تروریستی دشمنان را فراموش نخواهد کرد
کد خبر: 3790320
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۲

ملت ایران اقدامات تروریستی دشمنان را فراموش نخواهد کرد

گروه فرهنگی ــ نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت تعدادی از پاسداران در حادثه تروریستی چند روز اخیر گفت: ملت ایران از این اقدامات تروریستی ددمنشانه نمی‌ترسند و این دشمنی را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی‌برز بختیاری، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه، 26 بهمن در نخستین گردهمایی هنرمندان و اهالی فرهنگ شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه که با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با تسلیت شهادت تعدادی از پاسداران در حادثه تروریستی چند روز اخیر گفت: ملت ایران از این اقدامات تروریستی ددمنشانه نمی‌ترسند و این دشمنی را فراموش نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه مجموعه‌ای از مواهب الهی را در خود دارند افزود: شهرستان بافت به سلحشوری در کشور معروف است.
نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنرمند واقعی خداوند متعال است که این منطقه به این زیبایی را خلق کرده و آنچه هستیم هدیه خداوند است بیان کرد: سینمای شهرستان بافت تعطیل شده در حالی که چهل سال پیش در این منطقه سینما بوده است.
وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی شهرستان با 35 درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل شده و نیمه کاره مانده است تصریح کرد: از نظر کتابخانه و عرضه کتاب در شهرستان مشکلات زیادی داریم.
بختیاری با اشاره به اینکه موسیقی نواحی در شهرستان بسیار متنوع است و انتظار داریم دبیرخانه دائمی موسیقی نواحی کشور همچنان در استان کرمان بماند تأکید کرد: وقتی امکانات اولیه در ادارات و نمایندگی‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه وجود ندارد چگونه می‌توان انتظار داشته باشیم که فعالیت‌های فرهنگی هنری توسعه پیدا کند.
انتهای پیام

captcha