تقدیر از نویسنده اردبیلی برای تألیف دو کتاب میان‌رشته‌ای قرآنی
کد خبر: 3790337
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

تقدیر از نویسنده اردبیلی برای تألیف دو کتاب میان‌رشته‌ای قرآنی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از تلاش‌های «تقی قاسمی‌خادمی» برای تألیف دو جلد کتاب ارزشمند میان‌رشته‌ای قرآنی تقدیر کرد.

نویسنده دو کتاب میان‌رشته‌ای قرآنی مورد تقدیر قرار گرفتبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با اهدای لوح تقدیر، از تلاش‌های ‌تقی قاسمی‌خادمی، نویسنده دو جلد کتاب ارزشمند میان‌رشته‌ای قرآنی، تحت عناوین؛ «مجموعه مباحث میان‌رشته‌ای پیرامون اعجاز‌های علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم» و «بیولوژی مورچه‌ها، زنبوران عسل و عنکبوت» که در نوع خود ‌منحصر به‌فرد و با استناد بر آخرین یافته‌های نوین علم جانورشناسی به رشته‌‌ تحریر درآمده‌اند، تقدیر کرد.
در بخشی از این پیام تقدیر آمده است:
«ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات ارزنده و شبانه‌روزی جناب عالی در نگاش دو مجموعه کتاب میان‌رشته‌ای قرآنی تحت عناوین: «مجموعه مباحث میان‌رشته‌ای پیرامون اعجاز‌های علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم» و «بیولوژی مورچه‌ها، زنبوران عسل و عنکبوت»، این لوح به شما تقدیم می‌گردد. از درگاه ایزد منان، مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط معنوی و مملو از توکل الهی در خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم را مسئلت دارد».
یادآور می‌شود، ‌سیدمسعود مجدزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان، به‌عنوان نویسنده دوم، در تألیف این کتب ارزشمند قرآنی همکاری داشته‌اند.
انتهای پیام

captcha