برگزاری نشست هم‌اندیشی فرزندان موفق بهزیستی درباره برگزاری اردوی جهادی در کرمان
کد خبر: 3790362
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷

برگزاری نشست هم‌اندیشی فرزندان موفق بهزیستی درباره برگزاری اردوی جهادی در کرمان

گروه اجتماعی ــ جلسه هم‌اندیشی فرزندان موفق بهزیستی دیروز شنبه، ۲۷ بهمن با حضور مدیرکل، مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از فرزندان با موضوع برنامه‌ریزی اولین اردوی جهادی فرزندان موفق سازمان بهزیستی کشور در سالن ارشاد بهزیستی کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، عباس صادق‌زاده، مدیر‌کل بهزیستی کرمان ضمن ابراز خرسندی از حضور فرزندان موفق و برگزاری اولین اردوی جهادی در استان کرمان گفت: به‌همت کارشناسان بهزیستی، شرکای اجتماعی، مؤسسات خیریه وتلاش فرزندان، در حال حاضر شاهد حضور فرزندان موفق در عرصه‌های مختلف علمی ـ فرهنگی ـ هنری و ورزشی در جامعه هستیم.
وی با اعلام آمادگی در برگزاری اردوی جهادی و حضور در مناطق محروم افزود: در جلسه شورای معاونان با بحث و بررسی درباره چندین منطقه در جنوب استان به‌عنوان منطقه هدف، برای برگزاری اولین اردوی جهادی انتخاب شد و مقرر شد بهزیستی شهرستان جیرفت به‌عنوان دبیر منطقه 5 استانی با هماهنگی لازم به‌منظور اعلام نیاز به مؤسسه رویش فرهیختگان که متشکل از فرزندان موفق سازمان بهزیستی است برنامه‌ریزی لازم و کاربردی برای اردوی جهادی فوق به همراه کارشناسان امور اجتماعی استان کرمان و شهرستان جیرفت همکاری لازم انجام شود.
در ادامه فروغی، مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور با تقدیر و تشکر از مدیرکل و معاونان بهزیستی کرمان که دل در گرو توانمندسازی فرزندان تحت حمایت دارند، گفت: اعضای مؤسسه رویش فرهیختگان متشکل از فرزندان موفق با هدف توانمندسازی سایر فرزندان دور هم گرد آمدند تا برنامه‌های منسجم واثربخشی را در راستای توانمندسازی فرزندان برنامه‌ریزی و اجرا کنند.
وی با اشاره به حمایت‌های ارزشمند سازمان بهزیستی و مجموعه مدیریت بهزیستی استان کرمان افزود: با تشکیل شورای مشورتی قوی متشکل از فرزندان فرهیخه و متخصص بهزیستی برای توانمندسازی سایر فرزندان که در استان کرمان شروع به فعالیت کرده است ابراز امیدواری کرد به‌زودی شاهد رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های بالقوه فرزندان مستقر در خانه‌ها و خانواده‌ها که تحت حمایت سازمان است باشیم.
فروغی بیان کرد: برگزاری اولین اردوی جهادی متشکل از فرزندان موفق فرصتی برای بیان توانمندی‌های فرزندان و همچنین ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف در مناطق محروم استان کرمان که بیانگر روح بلند فرزندان است خواهد بود.
محمود منصوری، معاون امور اجتماعی بهزیستی کرمان نیز با تشریح وضعیت اجتماعی و توسعه منطقه‌ای در استان کرمان و ابراز خرسندی از شروع به کار مؤسسه رویش فرهیختگان گفت: فرزندان بهزیستی در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی رشد و شکوفایی قابل توجهی داشته‌اند که باید از توان و استعداد این افراد به نحو شایسته استفاده شود.
انتهای پیام

captcha