فعالیت ۲۵ کانون اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کد خبر: 3790382
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

فعالیت ۲۵ کانون اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان به تأثیرگذاری کانون‌های اخلاق حرفه‌ای پزشکی در سطح واحد‌های علوم پزشکی لرستان اشاره کرد و گفت: ۲۵ کانون اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی لرستان فعال هستند.

فعالیت ‌25 کانون اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هادی گراوند، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان شنبه، 27 بهمن در نشست شورای اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی لرستان که با حضور رئیس دانشگاه، معاونان آموزشی، تحقیقات و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اخلاق را از توفیقات الهی بر انسان دانست و اظهار کرد: خداوند متعال به انسان این توفیق را عطا فرمود که با رفعت و مهربانی در خدمت و حل مشکلات مردم قدم بردارد.
وی با ذکر این مطلب که تاکنون 25 کانون اخلاق پزشکی در سطح واحدها و مراکز دانشگاه علوم پزشکی لرستان فعال شده است، اضافه کرد: با فعالیت این کانون‌ها 30 کارگاه آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان و دانشجویان در سطح دانشگاه برگزار شده است.
گراوند با قدردانی از فعالیت‌های شورای اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ادامه داد: منطبق کردن اجرای اصول علمی پزشکی با ارزش‌های انسانی و اسلامی از اهداف تشکیل کانون‌های اخلاق حرفه‌ای پزشکی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر تقویت و توسعه کانون‌های اخلاق حرفه‌ای در سطح واحدهای علوم پزشکی لرستان تأکید کرد و افزود: رشد معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه درمانی از دیگر اهداف تشکیل کانون‌های اخلاق حرفه‌ای در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

انتهای پیام

captcha