بدون مجوز حج و زیارت‌ به کربلا سفر نکنید
کد خبر: 3790404
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

بدون مجوز حج و زیارت‌ به کربلا سفر نکنید

گروه اجتماعی ــ مدیریت حج و زیارت استان اردبیل از مشتاقان سفر زیارتی عتبات عالیات درخواست کرد از مراجعه به افراد غیرمجاز جهت زیارت عتبات عالیات در عراق خوداری کنند.

بدون مجوز حج و زیارت، به کربلا سفر نکنیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مدیریت حج و زیارت استان اردبیل، امروز، ۲۷ بهمن‌ماه‌ ضمن صدور اطلاعیه‌ای، از مردم شریف استان اردبیل درخواست کرد جهت زیارت عتبات عالیات عراق‌(کربلا) صرفا از طریق دفاتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت ثبت نام و اعزام شوند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«پیرو هشدار‌های قبلی؛ به هم استانی‌های عزیز تاکید می‌نماید مشتاقان زیارت عتبات عالیات عراق‌(کربلا) صرفاً از طریق دفاتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت نسبت به ثبت نام و اعزام اقدام نمایند.
برای اطمینان از اینکه درکاروان مجاز و تحت نظارت سازمان حج وزیارت ثبت نام نموده اید به دو نکته توجه نمایید:
۱-در ثبت نام اولیه در دفاتر مجاز هیچ پولی به صورت دستی و یا کارت به کارت به حساب اشخاص اخذ نمی‌شود و پرداخت‌ها از طریق فیش و مکانیزه انجام می‌گردد.
۲- پس از ثبت نام در کاروان مجاز پیامکی ازسوی سازمان حج وزیارت به ثبت نام کننده به منظور تایید ثبت نام در سیستم مورد تایید حج وزیارت ارسال خواهد شد.
چنانچه برای اعزام در کاروانی ثبت نام کرده اید که از مجاز یا غیرمجاز بودن آن مطلع نیستید، حتماً در اسرع وقت و قبل از اعزام با شماره‌های ۲-۳۳۷۴۴۰۴۰ و ۳۳۶۳۶۳۱۲ تماس حاصل نمائید.
برای مشاهده دفاتر مجاز حج و زیارت استان اردبیل به پایگاه اطلاع رسانی: https://ardebil.haj.ir مراجعه فرمائید».
روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان اردبیل
انتهای پیام

captcha