«گل نساء» کاندید ۳ جایزه در سالانه سینمایی «دارالسلام» شد
کد خبر: 3790417
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

«گل نساء» کاندید ۳ جایزه در سالانه سینمایی «دارالسلام» شد

گروه فرهنگی ــ فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، کاندید جوایز بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری در بخش «سینمای جهان» جوایز سالانه «دارالسلام» شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، کاندید جوایز بهترین فیلمنامه(ویدا صالحی)، بهترین کارگردانی(ستار چمنی گل) و بهترین فیلمبرداری (محمد فکوری) در بخش «سینمای جهان» جوائز سالانه «دارالسلام» شد.
این رویداد سالانه سینمایی، به مدت ٥٣ روز از ١ ژانویه ٢٠١٩ فیلم‌های منتخب شده خود را، که از بین فیلم‌های اکران شده در جشنوارەهای معتبر بین‌المللی در سال ٢٠١٨ انتخاب می‌کند، در سینماهای «دارالسلام» به نمایش عمومی می‌گذارد.
امسال در این دوره از مراسم، در بخش «سینمای جهان» تعداد ٣١ فیلم از کشورهای مختلف جهان، برای کسب این جوایز به رقابت می‌پردازند و «گل نساء» تنها نماینده سینمای ایران در این رویداد است. مراسم اهدای جوایز، ٢٣ فوریه ٢٠١٩ (٤ اسفند) برندگان اهداء می شود.
یادآور می‌شود؛ فیلم سینمایی «گل نساء» تاکنون در بیش از ٢٥ جشنواره معتبر بین‌المللی حضور یافته و موفق به کسب ٩ جایزه شده است.
انتهای پیام

captcha