رشد ۳۵ درصدی کمک‌های حامیان ایتام در لرستان
کد خبر: 3790419
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

رشد ۳۵ درصدی کمک‌های حامیان ایتام در لرستان

گروه اجتماعی ــ معاون کمیته امداد لرستان با اشاره به رشد ۳۵ درصدی کمک‌های حامیان ایتام در لرستان، گفت: حامیان نیکوکار بیش از یازده میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود در قالب طرح اکرام ایتام کمک کرده‌اند.

رشد 35 درصدی کمک‌های حامیان ایتام در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا فضل‌الهی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان امروز شنبه، 27 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان این‌که طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌های کمیته امداد برای بهره‌مندی و مشارکت مردم در رسیدگی به امور نیازمندان است، اظهار کرد: طرح اکرام ایتام طرحی است که فرزندان یتیم در قالب این طرح تحت حمایت قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به این‌که شش هزار و 522 کودک یتیم در طرح اکرام ایتام تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: 14 هزار و 450  حامی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به فرزندان معنوی خود اهدا می‌کنند.
فضل‌الهی با بیان این‌که حامیان نیکوکار در 10 ماهه سال‌ جاری یازده میلیارد و 600 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، اضافه کرد: این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان به میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت اشاره کرد و افزود: سرانه نقد و کالا ایتام تحت حمایت ماهانه به‌صورت میانگین 177 هزار تومان است.
وی ضمن دعوت خیران و نیکوکاران به دست‌گیری از ایتام تحت حمایت اشاره کرد و گفت: نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانی «emdad.ir» و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان در این طرح مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

captcha