برپایی آزمون كتبی مسابقات قرآن بسیج در فارس
کد خبر: 3790433
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

برپایی آزمون كتبی مسابقات قرآن بسیج در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس از برگزاری آزمون كتبی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد جوكار، مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری آزمون كتبی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج در استان خبر داد و گفت: این مسابقات روز گذشته، 26 بهمن‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
وی با بیان اینكه 180 نفر از برگزیدگان مرحله ناحیه در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند، افزود: مسابقات بخش آوایی نیز طی روزهای 2 و 3 اسفندماه در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.
جوكار از رقابت ۶۰۰ نفر در مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن خبر داد و گفت: ۳۰۰ نفر در بخش بانوان و ۳۰۰ نفر در بخش آقایان در این مرحله از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس با یادآوری اینكه مسابقات امسال در سه مرحله ناحیه، استان و منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات مرحله كشوری ندارد و به جای آن مرحله منطقه‌ای برگزار خواهد شد كه زمان برگزاری آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
وی در پایان به رشته‌های این مسابقات اشاره كرد و گفت:‌ این مسابقات در رشته‌های مختلف حفظ یک تا سه جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، حفظ موضوعی، قرائت تحقیق و تقلیدی، اذان و تفسیر سوره اسرا برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha