برنامه نشست دو روزه مجمع خادمان قرآن کریم/ نکوداشت خادمان فقید
کد خبر: 3790447
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

برنامه نشست دو روزه مجمع خادمان قرآن کریم/ نکوداشت خادمان فقید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دومین مجمع عمومی انجمن خادمان قرآن از صبح روز یکشنبه، 28 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت، در پایان این مجمع بیست‌وسومین آئین تکریم خادمان قرآن برگزار می‌شود.

برنامه نشست دو روزه مجمع خادمان قرآن / نکوداشت خادمان فقید در روز اول و تکریم خادمان در روز دوم

دومین مجمع عمومی خادمان قرآن کریم و بیست‌وسومین آیین تکریم از خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران طی دو روز 28 و 29 بهمن‌ماه با حضور مدیران و فعالان عرصه قرآنی کشورمان برگزار می‌شود.
محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد جزئیات دومین مجمع عمومی خادمان قرآن، گفت: مراسم افتتاحیه این مجمع صبح روز یکشنبه 28 بهمن‌ماه با حضور قاطبه خادمان قرآن که برای حضور در این مراسم دعوت شده‌اند، برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت خادمان فقید در روز اول این مجمع، افزود: در ادامه برنامه‌های این روز دبیر انجمن خادمان قرآن کریم گزارشی از روند فعالیت‌های انجمن ارائه خواهد داد و پس از آن نیز پیام یکی از مراجع عظام تقلید به این مجمع قرائت می‌شود تا پس از آن مجمع کار خود را آغاز کند.
پورمعین از سخنرانی و خوش‌آمدگویی معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد در بخش دیگری از این مراسم خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر برگزاری مجمع در روز اول، همچنین شاهد برگزاری مجامع تخصصی هشت‌گانه خواهیم بود. این مجامع با هدف تشریح و تبیین اساس‌نامه و ارائه پیشنهادهای تکمیلی در این روز به کار خود ادامه خواهند داد.
دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در مورد جزئیات روز دوم این مراسم بیان کرد: در روز دوم مجمع ادامه دارد و علاوه بر انتخاب هیئت‌های اجرایی مجامع تخصصی هشت‌گانه، دبیران هر مجمع نیز انتخاب می‌شوند.
وی نشست مسئولان قرآنی کشور با خادمان قرآن در بعدازظهر روز 29 بهمن‌ماه را از دیگر برنامه‌های این مراسم بیان کرد و گفت: در این نشست‌ها سازمان‌هایی مانند سازمان دارالقرآن‌ الکریم، شورای عالی قرآن، صدا و سیمای قرآن و شورای توسعه فرهنگ قرآنی حضور دارند و به گفت‌وگو با خادمان قرآن خواهند پرداخت.
پورمعین افزود: در ادامه برنامه‌های این مجمع، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی مهدوی‌راد» و قرائت بیانیه مجمع قرائت و سپس بعد از نماز مغرب و عشاء آیین تکریم از خادمان قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha