لزوم توجه به قصص قرآنی در رسانه‌ها
کد خبر: 3790466
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

لزوم توجه به قصص قرآنی در رسانه‌ها

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید بیشتر به قصص قرآنی توجه کنند، گفت: قرآن، منبع اصلی الهام مسلمانان و بخصوص رسانه‌ها بوده و با برگزاری نخستین دوره جشنواره ملی آیات، مطبوعات و رسانه سعی در برقراری پیوند میان این دو داشتیم.

لزوم توجه به قصص قرآنی در رسانه‌ها

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی آیات، مطبوعات و رسانه در استان، بیان کرد: اگر از نظر نتایج کمی و کیفی به آن حد نصاب که مدنظر داشتیم دست یابیم، طی سال‌های آینده نیز جشنواره را برگزار خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در نخستین دوره جشنواره و در بخش قصص قرآنی هیچ اثری دریافت نشد، افزود: رسانه‌ها و بخصوص رسانه‌های قرآنی باید به تمامی آیات قرآن توجه داشته و بخصوص به موضوع قصص قرآنی بپردازند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدایاری تأکید کرد: رسانه‌ها و در صدر آن‌ها رسانه‌های قرآنی می‌توانند در رابطه با چالش‌های خانواده و محیط زیست از دیدگاه قرآن و روایات نقش کلیدی و اثرگذاری داشته باشند.
وی بیان کرد: در نخستین دوره جشنواره ملی آیات، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد و استقبال خوبی صورت گرفت و امید است این جشنواره مقدمه‌ای باشد تا از این پس رسانه‌ها به مسائل مهمی که در تک تک آیات قرآن نهفته است، بیشتر بپردازند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: قرآن، منبع اصلی الهام مسلمانان و بخصوص رسانه‌ها بوده و با برگزاری نخستین دوره جشنواره ملی آیات، مطبوعات و رسانه سعی در برقراری پیوند میان این دو داشتیم.
انتهای پیام

captcha