دوره دانش‌افزایی ادبیات اساتید حوزه‌های علمیه فارس برگزار شد
کد خبر: 3790469
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

دوره دانش‌افزایی ادبیات اساتید حوزه‌های علمیه فارس برگزار شد

گروه معارف ــ معاون آموزشی حوزه‌های علمیه فارس از برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید حکم‌دار ادبیات این مراكز در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام احمد صادقی‌نژاد، معاون آموزشی حوزه‌های علمیه فارس امروز، 27 بهمن‌ماه گفت: دوره دانش‌افزایی اساتید حکم‌دار ادبیات حوزه‌های علمیه فارس طی روزهای 24 تا 26 بهمن‌ماه جاری در شیراز برگزار شد.
وی افزود: در این دوره 35 نفر از اساتیدی که در دو سال اخیر حکم تدریس اخذ کرده‌ بودند طی سه روز در حوزه علمیه مولی‌الموحدین(ع) شیراز جهت ارتقای سطح کیفی تدریس در مدارس علمیه شركت كردند.
صادقی‌نژاد اظهار كرد: در سال جاری این اولین دوره دانش‌افزایی اساتید است که برگزار شد و قرار است در آینده دوره دانش‌افزایی فقه و اصول نیز برگزار شود.
وی اظهار كرد استاد این دوره حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرافکن، از قم بود که در پایان کارگاه، از اساتید آزمون گرفته شده و به کسانی که در این آزمون امتیاز لازم را کسب کنند، مدرک دوره اعطا خواهد شد.
معاون آموزشی حوزه علمیه استان فارس در پایان گفت: اساتید شرکت‌کننده در این دوره، از بیانات اساتید اخلاقی همچون آیت‌الله موسوی‌نژاد، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدی، مدیر حوزه علمیه استان فارس نیز بهره جستند.
انتهای پیام

captcha