قاتل ‌جوان کرمانی ‌خود را به دستگاه قضایی معرفی کرد
کد خبر: 3790479
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۶

قاتل ‌جوان کرمانی ‌خود را به دستگاه قضایی معرفی کرد

گروه اجتماعی ــ بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: جوان ۲۴ ساله‌ای که یک ماه پیش با ضربه چاقو فردی را به قتل رسانده بود پس از رایزنی‌های انجام شده خود را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دادگستری استان کرمان، سجاد علیدادی‌سلیمانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان دیروز شنبه، 27 بهمن گفت: یک ماه قبل تعدادی جوان برای برگزاری جشن تولد در باغ ویلایی در هفت‌باغ علوی در کرمان دورهم جمع می‌شوند که به دلیل اختلافات قبلی بین دو نفر از افرادی که در مراسم حضور داشتند درگیری ایجاد می‌شود.
وی افزود: دراین درگیری (م.س‌) که جوان 24 ساله‌ای است با زدن ضربه چاقو به شاهرگ مقتول (الف. الف) که جوان 23 ساله‌ای است او را به قتل می‌رساند سپس متواری می‌شود.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکی و عدم کنترل خشم از علل این حادثه بوده است، بیان کرد: متهم پس از وقوع قتل به اصفهان متواری می‌شود و پس از مدتی خود را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.
وی اظهار کرد: متهم به جرم خود اعتراف کرده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.
علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: دستگاه قضایی جهت ایجاد نظم و امنیت مطلوب برای شهروندان از تمام ظرفیت‌ها و ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha