نمایش «راز پیشونی سفید» در همدان به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3790483
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

نمایش «راز پیشونی سفید» در همدان به روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگی ــ نمایش عروسکی «راز پیشونی سفید» به نویسندگی سیدجواد رحیم‌زاده و کارگردانی سیده‌معصومه زیوری حسینی‌پور در پلاتو مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می‌رود

نمایش «راز پیشونی سفید» در همدان به روی صحنه می‌رودبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، نمایش عروسکی «راز پیشونی سفید» با آهنگسازی محمد مهدی فتحی، کاری از گروه نمایشی راسپینا از ٢١ تا ٣٠ بهمن ساعت ١٧:٣٠ در پلاتو مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می‌رود.
نمایش عروسکی «راز پیشونی سفید» در یک مزرعه روایت می‌شود که تعدادی گوسفند زندگی می‌کنند و خود را برای یک انتخاب مهم آماده کرده‌اند.
پیشانی سفید به آنها اضافه می‌شود، شجاعت و فداکاری و صداقت او باعث انتخابش می‌شود تا برای مسافران پیاده آقا امام رضا(ع) خدمتی انجام دهد و این یک افتخار است.
عروسک گردان‌ها به ترتیب مصطفی کرمی راسخ، رضوان مشعریان، مینا انتظام، نعیمه حامیان، نسیم معصومی و شقایق روغنی هستند و بازیگر خردسال آوا لباسی در نمایش «راز پیشونی سفید» حضور دارند.
فرهاد لباسی به عنوان طراح صحنه، ناصر سیفی اجرای دکور، تینا رسولی منشی صحنه، اجرای نور و نقاشی دکور برعهده سنا برخان، دوخت لباس به عهده وحید عبدالهی است و موسیقی را امید خدابنده لو اجرا می‌کند.
انتهای پیام

captcha