ثبت یک وقف جدید در همدان
کد خبر: 3790524
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

ثبت یک وقف جدید در همدان

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد.

ثبت یک وقف جدید در همدانحجت‌الاسلام سید علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یک وقف جدید در همدان به ثبت رسیده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان افزود: قطعه زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و به ارزش تقریبی 150 میلیون تومان در شهرک فرهنگیان وقف شده است.
وی با اشاره به اینکه اعظم عابدی‌نیک فرزند شهید حاج قربانعلی عابدی نیک این زمین را وقف کرده است، گفت: نیت وقف مربوط به ساخت مسجد صاحب الزمان(عج) در شهرک فرهنگیان همدان است.
حسینی ایام عید برای مردم ما یکی از ایام پرنشاط و پرتحرک است و مردم با سنت‌ها و رفتارهای دیرینه‌ای که از بزرگان و تاریخ به جا مانده است در مسافرت و دید و بازدید به سر می‌برند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان بیان کرد: طرح آرامش بهاری در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه کشور را فرصت مناسب ومغتنمی برای ارائه خدمات رفاهی به زائران و مسافران نوروزی است.
وی بیان کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل، طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص شهرستان شامل امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده محسن(ع)، امامزاده حسین فرزند علی(ع) برگزار می‌شود.
حسینی اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از 28 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین ماه در قالب برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره، احکام، وقف و ... اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha