تروریست‌ها منتظر انتقام سخت سپاه باشند
کد خبر: 3790579
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

تروریست‌ها منتظر انتقام سخت سپاه باشند

گروه سیاست و اقتصاد ـ در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس به‌مناسبت به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران تأكید شده است كه تروریست‌ها باید منتظر انتقام سخت سپاه باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از پاسدارن انقلاب اسلامی که در اقدامی تروریستی به دست جنایتکاران و تروریست‌های تکفیری و مزدور به شهادت رسیدند، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای صادر كرد.
در این بیانیه آمده است:
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ؛ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏‌اند مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌‏شوند» (آیه 169 سوره آل عمران)
شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از جوانان صالح و فرزندان رشید و شجاع در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی حاضر در مرزهای پر‌افتخار جمهوری اسلامی ایران که در اقدامی تروریستی به دست جنایتکار تروریست‌های تکفیری و مزدور با یک خوردوی بمب‌گذاری شده در جاده خاش، زاهدان در استان سیستان و بلوچستان به لقاء‌الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.
ملت قدرشناس ایران همواره از پاسداران غیور و فداکار انقلاب اسلامی که در راه پاسداری از اسلام، انقلاب و کیان جمهوری اسلامی ایران، از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد و اراده خود را در راه ایستادگی در مقابل ایادی سلطه و استکبار بیش از پیش تثبیت خواهد نمود.
تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضدانسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگینشان می‌رساند و به زودی بایستی منتظر انتقام سخت سپاه باشند.
سپاه فجر استان فارس ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمان آن‌ها در سپاه پاسدارن مقتدر و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار‌ شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این‌ عزیزان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.
انتهای پیام

captcha