صدا و سیما کتب مرتبط با فیلم و سریال‌ها را معرفی کند
کد خبر: 3790582
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

صدا و سیما کتب مرتبط با فیلم و سریال‌ها را معرفی کند

گروه فرهنگی ــ رئیس هیئت مؤسس شبکه ملی وارثون بیان کرد: شایسته است که صدا و سیما متناسب با موضوع هر فیلم یا سریال به بیننده کتاب معرفی کند.

پویش ملی کتاب همسفر در راهیان نور برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، رئیس هیئت مؤسس شبکه ملی وارثون، صبح امروز، 27 بهمن‌ماه در نشست خبری جشنواره کتاب همفسر که در ساختمان خاتم برگزار شد، با اشاره به این‌که  شخصیت انسان‌های بسیاری با کتاب شکل گرفته و روحیه انسان‌های زیادی با کتاب تغییر کرده است، بیان کرد:  کتاب داروخانه همراه، مطمئن و مستمر برای تامین نیازهای متعدد و متنوع مردم است، اما متأسفانه ما هنوز جایگاه کتاب را نمی‌دانیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت قرارگیری محصولات فرهنگی  به خصوص کتاب در سبد مایحتاج خانواده، اظهار کرد: برای رفع بحران‌های موجود در جامعه و به اقتضای هم‌ترازی نیازهای مادی و فرهنگی و غنای منابع دینی، باید به نیازهای معنوی نیز توجه ویژه داشته باشیم.

ماندگاری ضمن بیان این‌که یکی از پرافتخارترین مقاطع تاریخ ایران، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، ادامه داد: برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، برای مثال شایسته است که صدا و سیما متناسب با موضوع هر فیلم یا سریال به بیننده کتاب معرفی کند؛ بهتر است کتاب‌هایی که معرفی می کنیم برمبنای مباحث اعتقادی و با مقصد اعتلای اخلاق باشد و زیباترین قالب و مسیر برای رسیدن به این مقصود، استفاده از خاطرات شهدا دفاع مقدس و انقلاب است.

رئیس هیئت مؤسس شبکه ملی وارثون در پایان گفت: اعضای شبکه وارثون با هدف مرتبط کردن فعالان فرهنگی در تلاشند که کتاب‌های برگزیده در زمینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در سفر راهیان نور به همسفران دائمی زندگی مردم تبدیل کنند.

انتهای پیام

captcha