پویش ملی کتب همسفر در راهیان نور اجرا می‌شود
کد خبر: 3790615
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

پویش ملی کتب همسفر در راهیان نور اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ــ دبیر جشنواره کتاب همسفر با اشاره به آغاز کار پویش ملی کتاب همسفر در راهیان نور، پیش‌بینی کرد که تا فروردین سال آینده 80هزار نسخه از کتب این پویش به فروش برسد.

پویش ملی کتب همسفر در راهیان نور اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا قم، حمید خلیلی صبح امروز 27 بهن در نشست خبری جشنواره کتاب همفسر که درساختمان خاتم برگزار شد، با اشاره به آغاز کار پویش مطالعاتی این جشنواره بیان کرد: برای این پویش مطالعاتی به 70ناشردفاع فراخوان ارسال شد و ناشران 160 عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، که از این تعداد هشت کتاب به نیت هشت سال دفاع مقدس برگزیده شده و محور جشنواره ملی همسفر قرار گرفته‌اند.
دبیر جشنواره کتاب همسفر ضمن بیان این‌که هنگام خرید کتاب از این پویش به خوانندگان جوایزی از قبیل بن کتاب تعلق می‌گیرد، افزود: قیمت مناسب کتاب‌ها وعرضه با تخفیف،  مناسب بودن محتوای کتاب‌ها با سلایق اقشار مختلف، کم حجم بودن کتاب‌ها وهمکاری با ناشران مردمی از خصوصیات بارز این جشنواره است.
خلیلی تصریح کرد: فاز اول این پویش در راهیان نور جنوب، فاز دوم در راهیان نور غرب وفاز سوم آن در راهیان های دانش آموزی برگزار می شود و پیش‌بینی می شود که تا فروردین سال آینده 80هزار نسخه از کتب این پویش به فروش برسد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان دبیر شبکه ملی وارثون نیز پیرامون معرفی این جشنواره بیان کرد: شبکه ی ملی وارثون باهدف ساماندهی مجموعه های مردمی و فعال در عرصه دفاع مقدس تشکیل شده است و اجرای سلسله برنامه‌های فرهنگی«سفیر انقلاب» در یادمان های استان خوزستان، آشناسازی جوانان و نوجوانان با سبک زندگی اسلامی، ساماندهی و رصد میدانی فعالیت های فرهنگی مردمی از ماموریت های آن است.
انتهای پیام
captcha