آغاز مهربانی عیدانه/ این بار غذای نیازمندان تأمین می‌شود
کد خبر: 3790616
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
قبادی دانا خبر داد:

آغاز مهربانی عیدانه/ این بار غذای نیازمندان تأمین می‌شود

گروه جامعه ــ رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تأمین لباس گرم 60 هزار کودک و نوشت‌افزار 90 هزار کودک، از آغاز طرح تأمین مواد غذایی عیدانه نیازمندان خبرداد.

به گزارش ایکنا؛ نشست خبری وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور با محور تشریح طرح «پویش لبخند مهربانی؛ عیدانه» با شعار «گامی نیک، سالی نیک» با هدف تهیه مواد غذایی برای مناطق کم‌برخوردار، عصر امروز شنبه 27 بهمن‌ماه در سازمان بهزیستی برگزارشد.

قبادی دانا با اشاره به اینکه در طرح پویش مهربانی مهر، مردم 95 میلیارد ریال کمک کردند و با این پول برای 90 هزار دانش‌آموز نوشت‌افزار تهیه‌شد، گفت: در پویش مهربانی زمستانه نیز مردم 64 میلیارد ریال کمک کردند که با این پول 60 هزار کودک صاحب لباس گرم شدند. 

وی از آغاز پویش مهربانی عیدانه از 27  بهمن تا 27 اسفند خبرداد و گفت: در این طرح، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در قالب مواد غذایی از جمله حبوبات، رب، چای، تن ماهی، روغن، ماکارونی، شیرینی و ... جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار داده می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی اظهار امیدواری کرد که با طراحی نرم‌افزاهای لازم، مردم امکان شناسایی نیازمندان و رصد نحوه پرداخت و ارسال کمک‌هایشان به نیازمندان را پیدا کنند و افزود: تلاش می‌کنیم زمینه مشارکت هموطنان خارج از کشور را نیز فراهم‌کنیم.

در ادامه، محمدعلی کوزه‌گر، مدیرکل مشارکت‌های مردمی بهزیستی با تأکید بر اینکه کمک‌ها در هر استان‌ جمع‌آوری و در همان استان به بسته تبدیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: مردم هر نوع کمکی که ارائه دهند، در قالب بسته ای تهیه و به مردم اهدا می‌شود. 

آغاز مهربانی عیدانه/ این بار غذای نیازمندان تأمین می‌شود

وی افزود: بهزیستی نیز با 50 میلیون تومان در این طرح مشارکت می‌کند و موسسه «نیک‌گامان» نیز مشارکت‌های ایرانیان خارج از کشور را برای سه استان اهدا کرده‌است. 

به گزارش ایکنا؛ خیران می‌توانند از طریق شماره حساب 90190 بهزیستی دستگاه‌های ATM، نرم‌افزارهای آپ و سکه از طریق شماره‌گیری #5*5*741*  و تماس برای ارسال کمک‌های غیرنقدی از طریق شماره تلفن 02166762048 در این پویش شرکت‌کنند.

در این نشست خبری از پوستر این طرح نیز رونمایی‌شد.

انتهای پیام 

captcha