سردار جعفری: برای انتقام از تروریست‌ها ملاحظات قبلی را کنار می‌گذاریم
کد خبر: 3790657
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
گزارش ایکنا از مراسم تشییع شهدای سپاه در اصفهان؛

سردار جعفری: برای انتقام از تروریست‌ها ملاحظات قبلی را کنار می‌گذاریم

گروه اجتماعی – مردم اصفهان امروز با حضور حماسی خود طی مراسمی، شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تشییع کردند. در این مراسم، سردار جعفری عنوان کرد که ما حتی برای گرفتن انتقام این عملیات تروریستی، اگر لازم باشد به صورت مستقیم وارد عمل خواهیم شد و ملاحظات قبلی را کنار خواهیم گذاشت.

به گزارش ایکنا از اصفهان، امروز شنبه 27 بهمن‌ماه، اقشار مختلف مردم اصفهان با حضور خود در میدان بزرگمهر این شهر به استقبال شهدای سپاه رفتند تا بر روی دستان خود، پیکر مطهر این شهدا را تا گلستان شهدا تشییع کنند.
امروز؛ زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر، همه آمده بودند تا با تجدید میثاق با شهدا، به جهانیان نشان دهند که همیشه برای دفاع از اسلام و میهن آماده و جان بر کف هستند. مادران، پدران، همسران، فرزندان و خواهران و برادران این شهدا نیز امروز با شهدای خود وداع کردند. 
مراسم تشییع از ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار شد. سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام شهیدی، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سخنرانان این مراسم بودند. متن پیام مقام معظم رهبری نیز در این مراسم توسط رییس سازمان بنیاد شهید قرائت شد.

متن پیام مقام معظم رهبری بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمت‌گزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ تروریست‌های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند. ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاه‌های مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.
اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک می‌گویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسئلت می‌کنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ حتمی سپاه است.

گزارش ایکنا از مراسم تشییع شهدای سپاه در اصفهان

انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: پاسگاه‌های مرزی در کشور مانند دژی محکم هستند که عناصر ضدانقلاب بارها به قصد ایجاد ناامنی به آنها حمله کرده و شکست خورده‌اند و به خاطر همین شکست‌ها تصمیم گرفتند در جاده خاش- زاهدان که فاصله نسبتاً زیادی نیز با مرز دارد، به امنیت کشور ضربه بزنند.
سردار عزیز جعفری خاطرنشان کرد: سال گذشته موفق به کشف و خنثی‌سازی حدود شش یا هفت عملیات انتحاری شدیم، اما متأسفانه نتوانستیم از این عملیات جلوگیری کنیم. نیروهای امنیتی، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی همواره در حال تلاش برای حفظ امنیت مرزها هستند و قطعاً انتقام این عملیات را خواهند گرفت.

سردار جعفری: برای انتقام از تروریست‌ها ملاحظات قبلی را کنار می‌گذاریم
وی گفت: در سال‌های اخیر علاوه بر برنامه‌ریزی‌های آمریکا و اسرائیل در ایجاد آشوب در کشور، اطلاعات موثقی داریم که سازمان‌های اطلاعاتی امارات و عربستان نیز در ایجاد ناامنی در جنوب شرق کشور و در بلوچستان ایران و پاکستان دست دارند.
سردار جعفری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از این پس ملاحظات قبلی را کنار خواهد گذاشت، تصریح کرد: ما حتی برای گرفتن انتقام این عملیات تروریستی، اگر لازم باشد، به صورت مستقیم وارد عمل خواهیم شد. به علاوه از پاکستان، کشور مسلمان و همسایه‌مان، انتظار داریم توضیح دهد که چرا به این گروهک‌های تکفیری پناه می‌دهد. ما سکوت این کشور در برابر این پرسش را حمایت از تروریست‌ها می‌دانیم.
فرمانده سپاه تأکید کرد: دولت پاکستان بداند که باید هزینه حمایت از گروهک‌های تروریستی را بپردازد که مطمئنا هزینه سنگینی خواهد بود. دولت‌های غاصبی مانند عربستان و امارات بدانند که نظام ایران دیگر حمایت‌های آنان از این گروهک‌ها را تحمل نخواهد کرد.
وی در ادامه گفت: از رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی نیز می‌خواهیم به دنبال وعده‌ای که داده‌اند، دست ما را در اجرای عملیات‌های انتقام‌جویانه باز بگذارند.

گزارش ایکنا از مراسم تشییع شهدای سپاه در اصفهان
حادثه تروریستی اخیر با جدیت پیگیری شود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این مراسم گفت: این حادثه را به مردم شهیدپرور اصفهان تسلیت می‌گویم. امیدوارم که مسئولان سپاه پاسداران انتقام خون پاک این شهیدان عزیز را از مزدوران آمریکا و کشورهای منطقه بگیرند.
حجت‌الاسلام شهیدی تصریح کرد: در این حمله تروریستی، ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی و برخی از کشورهای منطقه و فرامنطقه کاملاً نمایان است و دستگاه‌های مسئول کشور باید بر آن تمرکز و آن را با جدیت دنبال کنند.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

انتهای پیام

captcha