15 اسفند؛ آخرین مهلت برخورداری از بخشش جرائم مالیاتی در البرز
کد خبر: 3790668
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴

15 اسفند؛ آخرین مهلت برخورداری از بخشش جرائم مالیاتی در البرز

گروه اجتماعی- مدیرکل امور مالیاتی البرز گفت: آخرین مهلت صاحبان صنایع و مشاغل این استان برای برخورداری از بخشش جرائم مالیاتی تنها تا ۱۵ اسفندماه سال جاری است.

15 اسفند؛ آخرین مهلت برخورداری از بخشش جرائم مالیاتی

مجتبی تقوی، مدیرکل امور مالیاتی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: جریمه قابل بخشش مودیان مالیاتی اعم از عملکرد، حقوق، تکلیفی و ارزش افزوده که از ابتدای دهه فجر تا ۱۵ اسفند ۹۷ نسبت به پرداخت نقدی اصل مالیات قطعی شده خود اقدام کنند تا صد درصد جرائم وفق مقررات بخشیده می‌شود.
وی از صاحبان صنایع و مشاغل آزاد خواست که در موعد مقرر نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام کنند تا مشمول جریمه نشوند زیرا در ابتدای سال این بخشش ها اعمال نخواهد شد.
این مسئول از مودیان مالیاتی خواست با اطلاع رسانی پرونده و انجام به موقع تکالیف مالیاتی خود، از تسهیلات مالیاتی مربوطه استفاده کنند.
مدیرکل امور مالیاتی البرز گفت: مالیات پاک ترین منبع درآمدی است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای درآمدهای نفتی شده و از مودیان درخواست می‌کنیم که با پرداخت به موقع مالیات‌های خود، در مقابل تحریم‌های ظالمانه که از سوی استکبارجهانی اعمال شده موجبات رونق و شکوفایی اقتصادی را فراهم آورند.
تقوی تصریح کرد: همچنین تحقق درآمدهای مالیاتی موجب رشد و رونق چرخه اقتصاد، تولید و افزایش رفاه اجتماعی برای شهروندان می‌شود که اب پرداخت به موقع مالیات می‌توان از این درآمدها در راستای رشد و توسعه استان بهره گرفت.
وی در پایان تاکید کرد: افزایش رفاه اجتماعی و گسترش خدمات از مزایای دیگر پرداخت مالیات است که باید با فرهنگ سازی مناسب مردم را از مزایای پرداخت مالیات آگاه کرد.
انتهای پیام

captcha