برگزاری آزمون تعیین سطح طرح دانشجو معلم قرآن در کردستان
کد خبر: 3790724
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

برگزاری آزمون تعیین سطح طرح دانشجو معلم قرآن در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آزمون تعیین سطح طرح دانشجو معلم قرآن کریم با حضور دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی و حوزه علمیه امروز، ۲۸ بهمن‌ماه در این دانشگاه برگزار شد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون تعیین سطح طرح دانشجو معلم قرآن کریم با حضور دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی و حوزه علمیه امروز، 28 بهمن ماه در این دانشگاه برگزار شد.
وی با اشاره به استقبال دانشجویان از این طرح افزود: در این آزمون 40 نفر از دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی و حوزه‌های علمیه استان کردستان حضور داشتند که در صورت کسب امتیاز لازم در این آزمون شرکتکنندگان جواز ورود در طرح را خواهند داشت.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: آزمون تعیین سطح طرح دانشجو معلم قرآن کریم در دو بخش کتبی و شفاهی با حضور اساتید مجرب قرآنی استان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح دانشجو معلم قران کریم برای دومین سال پیاپی در استان کردستان برگزار می‌شود، عنوان کرد: دوره طرح دانشجو معلم قرآن کریم به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود.
آوج با اشاره به آغاز ثبت نام این طرح از اول دی ماه امسال تا 12 بهمن ماه عنوان کرد: با اجرای این طرح تعدادی از دانشجویان مستعد و علاقه‌مند، پس ازشرکت در کلاس‌ها، کارگاه‌ها و اردوهای آموزشی و کسب مهارت لازم، آماده تعلیم آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به دیگر دانشجویان می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این طرح در سرفصل‌های مشخص روش تدریس، تجوید قرآن و تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود، یادآور شد: در راستای اجرای این طرح شرکت‌کنندگان در ۱۰۰ ساعت آموزشی سرفصل‌های یاد شده را آموزش می‌بینند.
انتهای پیام

captcha