اجرای یک نمایش از بخش چهل‌سالگی انقلاب در روز هفتم «تئاتر فجر»
کد خبر: 3790726
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

اجرای یک نمایش از بخش چهل‌سالگی انقلاب در روز هفتم «تئاتر فجر»

گروه هنر ـ «باغ خونی» عنوان نمایشی به کارگردانی امیر بشیری است که عصر امروز یکشنبه، 28 بهمن‌ماه، و در بخش چهل سالگی انقلاب اسلامی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایکنا؛ نمایش «باغ خونی» به نویسندگی محمد نقابی و کارگردانی امیر بشیری عصر امروز یکشنبه، 28 بهمن‌ماه، در دو سانس 18:30 و 21 در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

این نمایش که از خراسان رضوی در بخش چهل‌سالگی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی «تئاتر فجر» شرکت کرده است روایتگر یک درام خانوادگی با داستانی عاشقانه است که در بستر وقایع تاریخی رخ می‌‌دهد. این نمایش که تاریخ حدود ٨٠ سال پیش را بازگو می‌کند پیرامون قتل عام مردم در روزگار پهلوی اول در مسجد گوهرشاد مشهد است.

همچنین از امروز یکشنبه اجرای نمایش‌های رادیویی جشنواره «تئاتر فجر» در تماشاخانه سرو آغاز می‌شود و طی سه روز ادامه پیدا می‌کند. اجراهای این بخش در دو سانس 17 و 19 در این سالن نمایش پیگیری خواهد شد و مجموعاً 10 نمایش در این بخش به شیوه رادیویی برای علاقه‌مندان اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود، سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی «تئاتر فجر» تا 4 اسفند‌ماه به دبیری نادربرهانی‌مرند به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

captcha